וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענות קשות במכבי תל אביב, באיגוד השופטים הודו: "ריקן מנע מבוכה"

12.1.2022 / 6:27

הצהובים ביקרו את צוות השיפוט על אישור השער השני של קרית שמונה. באיגוד השופטים מבינים: ה-VAR הכרחי גם בשלבים מוקדמים

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 2:2 (3:5 בפנדלים)/ספורט1

טענות קשות במכבי תל אביב נגד השיפוט אמש (שלישי) בקרית שמונה ובעיקר כלפי הקוון עומר ברבירו שאישר את השער השני של עירוני קרית שמונה במשחק שמינית גמר הגביע. "אין מצב שמהעמדה שלו כשדניאל פרץ מסתיר בגופו את הכדור, יכול היה הקוון לראות שהכדור עבר בוודאות את קו השער", אמרו אמש גורמים במכבי תל אביב. "להכריע כמעט משחק נוקאאוט בגביע על כדור שבוודאות אי אפשר לראות אם עבר את קו השער, זה בלתי אפשרי".

גם באיגוד השופטים נשמו אמש לרווחה והבינו שאם מכבי תל אביב ניצחה, הטענות כלפי הקוון יהיו מינוריות יותר. "צריך להגיד את האמת, אבי ריקן מנע מבוכה גדולה מאיגוד השופטים", הודה אמש גורם בכיר באיגוד השופטים. "לא רוצה לחשוב איפה היינו עכשיו אם על האירוע הגבולי הזה, הייתה נקבעת העולה לרבע הגמר. לפחות נמנע חלקית העיסוק בזה למרות שבטוח עוד יעסקו בכך רבות".

אוראל גרינפלד, שופט כדורגל. מאור אלקסלסי
הושג שקט חלקי בלבד. גרינפלד אתמול/מאור אלקסלסי

מעבר למקרה המאוד בעייתי, באיגוד השופטים טענו עוד אמש שיש מספיק ליגות באירופה בהן משחקים עם VAR כבר מסיבובים מוקדמים יותר מרבע הגמר, כפי שנוהגים בישראל ולכן צריך לחשוב לקראת העונה הבאה להתחיל את השימוש במערכת הוידאו בגביע המדינה לפחות משמינית הגמר. "אין שום סיבה לא להשתמש במערכת גם במגרשים שצריכים תשתית כי הם לא בליגת העל. היום היינו עדים לדוגמא מוחשית שהראתה עד כמה יש צורך במערכת ה-VAR. מי שמפקפק במערכת, נוכח לדעת כמה הוא טועה", אמרו באיגוד השופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully