וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק תיקו לנס ציונה, 2:3 דרמטי להפועל ראשון לציון על הפועל כפר סבא

הירוקים כמעט השלימו קאמבק נוסף אחרי פיגור 3:0, אבל ירדו מנוצחים. נס ציונה - עכו 0:0, רעננה - הפועל פתח תקוה 1:1

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

ארבע נציגות הלאומית שהשתתפו בשמינית גמר הגביע זכו לעוד כמה ימי מנוחה, וכך בפתיחת המחזור ה-20 היום (שישי) נערכו רק שלושה משחקים, זאת לאחר שבקשת הדחייה של הפועל רמת גן מוכת הקורונה התקבלה, והמשחק מול הפועל עפולה האחרונה נדחה משישי ליום שני.

דודו ביטון שחקן סקציה נס ציונה חוגג שער. אודי ציטיאט
ביטון והסקציה נעצרו אחרי שתי רביעיות/אודי ציטיאט

סקציה נס ציונה - הפועל עכו 0:0

אחרי שתי רביעיות רצופות, כולל 4:4 משוגע ברמת השרון, ההתקפה של נס ציונה נעצרה והכתומים פספסו הזדמנות לחזור לפחות זמנית לפסגה. ניב אנטמן שהגיע כדי למלא את מקומו של יוסי גינזבורג הפצוע, פתח בהרכב וגם שמר על שער נקי, אבל הפעם דודו ביטון וחבריו לא מצאו את הרשת, ביום בו לבאן קוטאליה נעדר בגלל כרטיסים צהובים.

עוד בוואלה!

אלדד שביט סיים את תפקידו כמאמן הפועל עפולה, רומן זולו מועמד

לכתבה המלאה
ירון הוכנבוים מאמן הפועל נוף הגליל. דני מרון
עדיין ללא ניצחון בכפר סבא. הוכנבוים/דני מרון

הפועל כפר סבא - הפועל ראשון לציון 3:2

הקאמבק של איסמעיל עאמר לקווים של הפועל ראשון לציון ממשיך להיות מוצלח עם ניצחון שני ברציפות. אורי צעדון (19) ורועי זריהן (21) כבשו צמד בזק שעשה את ההבדל מוקדם, דן כדורי השלים בדקה ה-68 וזה הספיק לניצחון כשאת כל השערים מבשל שון מלכה. כפר סבא חזרה מ-3:0 ל-3:3 נגד בית"ר תל אביב בת ים בשבוע שעבר, וכמעט עשתה זאת שוב אחרי שערים של גיל יצחק (82) וטל מכלוף (87), אבל הפעם הקאמבק לא הושלם. ירון הוכנבוים עדיין מחפש ניצחון בכורה.

בן אז'ובל שחקן הפועל רעננה. קובי אליהו
שער ליגה שביעי העונה. אז'ובל/קובי אליהו

הפועל רעננה - הפועל פתח תקוה 1:1

אחרי שארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו ב-0:1 (שלוש פעמים לטובת פתח תקוה, פעם אחת לטובת רעננה), הכיוון השתנה עם חלוקת נקודות. בן אז'ובל כבש את שער הליגה השביעי שלו העונה בדקה ה-39, אבל רועי זיקרי איזן בדקה ה-70. רעננה עם 10 משחקים רצופים ללא הפסד, אבל פספסה עלייה לחצי העליון.

הפועל עפולה - הפועל רמת גן (נדחה ליום שני)

הפועל רמת גן כלל לא התאמנה בתחילת השבוע בגלל כמה מאומתים שהתגלו בסגל, ולאחר שנמצאו עוד שחקנים חיוביים אף ביקשה ממנהלת הליגות לדחות את המשחק. במנהלת קיבלו בסופו של דבר את בקשתם של האורדונים והמשחק מול נועלת הטבלה נדחה ליום שני. "לאחר בדיקה שנעשתה מול הנהלת קבוצת הפועל ר"ג וקבלת המסמכים הנדרשים, עולה כי במועד זה יעמוד לרשות הקבוצה אחד מהשוערים והמשחק יתקיים בהתאם לכללים שנקבעו טרם פתיחת העונה", נכתב בהודעה מטעם המנהלת.

עוד בגזרת הפועל עפולה, הקבוצה צירפה היום בהשאלה ממכבי חיפה את הבלם דייויד אקווה והמגן רועי אלימלך. אקווה שוחרר לאחרונה מהפועל נוף הגליל, עמה עלה ליגה בעונה שעברה.

משחקי יום שני:

מ.ס. כפר קאסם - מכבי אחי נצרת
בני יהודה - מכבי בני ריינה
הפועל אום אל פאחם - הפועל ניר רמת השרון
הפועל אדומים אשדוד - בית"ר תל אביב בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully