וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד שביט סיים את תפקידו כמאמן הפועל עפולה, רומן זולו מועמד

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 12:07

המאמן שהגיע באמצע אוקטובר לא הצליח לחלץ את הקבוצה מהתחתית ועוזב כשהיא במקום האחרון. האקס יחזור לעמוד על הקווים?

נועלת הטבלה בליגה הלאומית, הפועל עפולה, הודיעה היום (שלישי) שלאחר פגישה שהתקיימה עם המאמן, אלדד שביט, הוחלט כי המאמן יסיים את תפקידו. בהודעה נכתב: "אנו מודים לאלדד על תקופתו במועדון ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך. ביום שישי במשחק הבית מול הפועל רמת גן יעמוד על הקווים שחר וייזינגר".

שביט מונה למאמן עפולה ב-18 באוקטובר, אחרי פתיחת עונה רעה מאוד, אבל לא הצליח לחלץ את הקבוצה מהתחתית. אתמול הקבוצה הפסידה 2:0 להפועל פתח תקוה במה שהיה המשחק השלישי שלה ברציפות ללא ניצחון והיא נותרה במקום האחרון, שלוש נקודות מתחת למקום שמוליך למשחקי מבחן ושבע נקודות מתחת למקום ה-13 שמבטיח עונה נוספת בלאומית.

המועמד המוביל לאמן את עפולה הוא לא אחר מרומן זולו שאימן בתחילת העונה ועזב בטונים צורמים. זולו שוחח לאחרונה עם גורמים במועדון בניסיון ללבן את העניינים וכעת לפי גורמים המעורבים בפרטים, תיתכן פגישה בה ייושרו ההדורים ולאחריה זולו יחזור לתפקיד המאמן.

מאמן הפועל עפולה אלדד שביט. ברני ארדוב
עוזב לפני המפגשים הישירים עם היריבות מהתחתית. שביט/ברני ארדוב

בשלושת המשחקים הקרובים מצפים לעפולה מפגשים עם יריבות שבעצמן נאבקות על הישארות בליגה. תחילה היא תארח את הפועל רמת גן, לאחר מכן תתארח אצל בית"ר תל אביב בת ים ובסוף ינואר תשחק בבית נגד הפועל ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully