וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד אקווה וירין פרץ שוחררו מהפועל נוף הגליל, גוטי נחת בישראל

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 18:11

הבלם הברזילאי שסיים את הליך השיקום שלו יעבור סדרת בדיקות מקיפה. שני הבלמים ייאלצו לחפש קבוצה חדשה כחלק מהמהפכה בסגל, עידו שחר וחגי גולדנברג יגיעו?

תקציר: הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה 6:2/ספורט1

הפועל נוף הגליל עדיין שרויה תחת הלם התבוסה 6:2 לעירוני קרית שמונה בשבת, וכבר נמצאת בעיצומה של מהפכה בסגל. היום נחת בישראל הברזילאי גוטי בטיסה מברזיל דרך דובאי, ומיד נכנס לבידוד. הבלם שיצא למולדתו לעבור ניתוח בכתפו סיים את הליך השיקום והוא צפוי לעבור סדרת בדיקות מקיפה כדי להבין האם הוא כשיר להמשך העונה. עם נחיתתו אמר: "אני שמח שזה מאחורי, מעכשיו מתרכז רק בכדורגל נטו. כשהייתי בברזיל עקבתי אחרי התוצאות של הקבוצה, המצב לא טוב אבל אין לי ספק שנישאר בליגה".

לצד הגעתו של גוטי, קיבלו הבלמים דיוויד אקווה וירין פרץ הודעה כי הם משוחררים ורשאים לחפש לעצמם קבוצה אחרת. בשבוע שעבר שוחרר גם סולומון דניאל, שכבר הספיק לחתום בהפועל ירושלים.

גוטי שחקן הפועל נוף הגליל. הפועל נוף הגליל, אתר רשמי
גוטי בנחיתה/אתר רשמי, הפועל נוף הגליל

באשר לאקווה,קבוצות רבות מהליגה הלאומית הביעו עניין בצירוף הבלם, בעיקר הפועל עפולה שבשורותיה מעריכים שבזכות שיתוף הפעולה עם מכבי חיפה ניתן יהיה לצרפו בהשאלה. עם זאת, גם קבוצות צמרת כמו הפועל כפר סבא מעוניינות בשחקן שיתעקש על מעבר לקבוצה שמטרתה להעפיל לליגת העל.

כידוע, אתמול חתם בקבוצה הקשר הליברי דיוויד טווה, ששיחק ברוך ברסט הבלארוסית, והצטרף לארנסט מאבוקה ואיתן ולבלום שכבר חתמו. ג'ון אוגו צפוי להגיע השבוע למבחנים, לאחר שסוכנו הציע אותו לראשי המועדון. הקשר הניגרי לא שיחק כדורגל סדיר כמעט שנתיים ובנוף הגליל יבחנו אותו לאורך זמן מקצועית ובעיקר רפואית בטרם יתקבלו החלטות.

המאמן החדש שי ברדה קיבל עם הגעתו לקבוצה הבטחה כי יצורפו עוד שחקני חיזוק וכעת מתרכזים המאמצים בצירוף שני שחקנים ישראלים נוספים. שתי העמדות הבוערות הן עמדת המגן השמאלי והקשר האחורי, כאשר בקבוצה היו שמחים לצרף את עידו שחר, קשרה של מכבי תל אביב, שעשוי להיות משוחרר בקרוב וכן את חגי גולדנברג מבני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully