וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול יוכרע בלונדון: ליברפול סיימה ב-0:0 ביתי מול ארסנל

חצי גמר גביע הליגה: הקבוצה של יורגן קלופ לא הצליחה להכניע את התותחנים למרות שגרניט ג'אקה הורחק כבר בדקה ה-24. העולה תוכרע בגומלין

תקציר מחצי גמר גביע הליגה: ליברפול - ארסנל 0:0/ספורט1

ליברפול שלטה ותקפה בלי סוף, אבל לא סיכנה מספיק את השער ובסופו של דבר גם לא כבשה. זה נגמר ב-0:0 ביתי מאכזב מול ארסנל במשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה למרות שהתותחנים נותרו בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-24 אחרי שגרניט ג'אקה הפקיר את חבריו בנחיתות מספרית בעקבות בעיטה ששלח לעברו של דיוגו ז'וטה. ארסנל בעיקר התגוננה, בטח אחרי ההרחקה של ג'אקה, ובסופו של דבר הצליחה להשיג את שלה - 0:0 והעברת ההכרעה לאצטדיון האמירויות. ארון ראמסדייל ביצע טעות אחת גדולה כמה דקות לפני הסיום, אבל למזלו ולמזל הקבוצה שלו טאקומי מינאמינו בעט מול שער חשוף רע החוצה. ליברפול, שחסרה רבים מכוכביה שנמצאים באליפות אפריקה (סאדיו מאנה, מוחמד סלאח ונאבי קייטה) נראית לא טוב ובעיקר לא מספיק מסוכנת מול השער.

שחקן ארסנל גרניט ג'אקה. רויטרס
השאיר את חבריו בעשרה שחקנים, שוב. ג'אקה/רויטרס
שחקן ליברפול וירג'יל ואן דייק. רויטרס
לא הצליחו לכבוש. ואן דייק/רויטרס

דקה 12: ארון ראמסדייל עשה טעות גדולה כשבעט כדור על ידו של ג'ורדן הנדרסון, אבל לאחר מכן הצליח לבלום אותו לקרן. השופט לא ראה שהכדור פגע בידו של שחקן ליברפול.

דקה 24: כרטיס אדום! אנדרו רוברטסון שלח כדור ארוך לעבר דיוגו ז'וטה, גרניט ג'אקה בעט בו בעוצמה ומנע מצב של אחד על אחד. השוויצרי עם עוד אדום

דקה 70: ליברפול שולטת בעניינים במחצית השנייה, אבל לא ממש מגיעה למצבים מסוכנים מול השער של ארון ראמסדייל.

דקה 90: הזדמנות גדולה לליברפול. אוקסלייד צ'מברליין הגביה לא מספיק טוב, אבל הכדור הגיע אל מינאמינו אחרי הרחקה רעה ויציאה רעה של ראמסדייל, אבל היפני בעט ברשלנות החוצה מול שער חשוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully