וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.1: שלוש איטלקיות בעקבות ממפיס, אוסקר לברצלונה?

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 20:54

אינטר, מילאן ויובנטוס עוקבות אחרי מצבו של כוכב הקטאלנים, שסימנו את אקס צ'לסי. קומאן יאריך חוזה בבאיירן, ריאל מדריד תצרף שוער?

תקציר ניצחונה של יובנטוס 3:4 על רומא/ספורט1

שמועות

* על פי דיווח בקטאלוניה, עתידו של ממפיס דפאי בברצלונה אינו ברור, גם בעקבות השינוי בעמדת המאמן וגם בשל רצון הקבוצה לגייס כספים לקראת רכישות עתידיות. שלוש קבוצות שעוקבות מקרוב אחרי מצבו הן אינטר, מילאן ויובנטוס, והן ישקלו לצרפו אם הבלאוגרנה תחליט למכור את ההולנדי.

* סרחיו ריקו בדרך חזרה לספרד? שוערה של פריז סן ז'רמן, שהפך העונה לשלישי ברוטציה אחרי קיילור נבאס וג'אנלואיג'י דונארומה, עשוי להצטרף למאיורקה כאשר כבר יש שיחות בין המועדונים בנוגע לעסקת השאלה ללא אופציית רכישה.

* בקוריירה דלו ספורט האיטלקי נטען כי ריאל מדריד לוטשת עיניים לעבר שוער נאפולי, דויד אוספינה. הקולומביאני בן ה-33 מסיים חוזה בדרום איטליה בקיץ, וייתכן כי הבלאנקוס ינסו לצרפו בהעברה חופשית כדי שיהיה לשוער המשנה תחת טיבו קורטואה.

* בספרד מדווחים שלוקה מודריץ' האריך את חוזהו בריאל מדריד עד 2023.

* דיווח מפתיע בברזיל: ברצלונה סימנה את אוסקר, אקס צ'לסי, כמחליף של פיליפה קוטיניו. לפי הדיווח הקטלאנים מנסים להחתים את הברזילאי שמשחק בשנגחאי הסינית, אך מנסים למצוא מימון לכך.

* על פי הלאקיפ הצרפתי, קיגנסלי קומאן צפוי להאריך את חוזהו בבאיירן מינכן. הצרפתי אמור להרוויח 17 מיליון יורו ויהיה המשתכר השלישי הכי גבוהה בקבוצה.

* על פי הטלחראף ההולנדי, אייאקס הציעה 15 מיליון פאונד עובר חלוץ טוטנהאם סטיבן ברחוויין, שגדל בקבוצה ושיחק בה בשנים 2009-2011.

* תמו החיפושים של ניוקאסל אחר חלוץ? ב"את'לטיק" מדווחים כי הניו זילנדי של ברנלי, כריס ווד, צפוי להגיע הערב לבדיקות רפואיות לקראת מעבר למגפייז. מדובר במעבר מסקרן במיוחד, שכן שתי הקבוצות נמצאות בעיצומו של מאבק הישרדות.

* בתקשורת הצרפתית מדווחים כי ליון בודקת אפשרות להחתים את לייבין קורזאבה מפריז סן ז'רמן בצל עזיבתו הצפויה של של אמרסון פאלמיירי, שאמור לחזור למועדון האם צ'לסי, משם הוא מושאל לצרפתים.

* חלוצה של בייג'ינג גואן, סדריק בקאמבו, בדרך למארסיי. שחקנה של ויאריאל לשעבר קושר גם לסביליה, אך בסופו של דבר יחתום בדרום צרפת עד 2024.

העברות

* לאחר שעזב את נבחרת פולין במהלך מעורר מחלוקת וחתם כמאמן פלמנגו, הוצג אקס מכבי תל אביב פאולו סוזה כמאמן מועדון הפאר הברזילאי.

* פאלורין באלוגון מצטרף באופן רשמי מארסנל למידלסבורו בהשאלה עד תום העונה.

* זניט החתימה את את איבן סרגייב מקיי.אס. קמארה תמורת 2.15 מיליון יורו.

* המגנים לאנדרו גונסאלס (השאלה עד תום העונה מאינטר מיאמי) ועמנואל ממאנה (העברה חופשית מזניט) והקשר תומאס פוצ'טינו (השאלה מאוסטין FC) חתמו בריבר פלייט.

* שחקן ההגנה רוקי בושירי מצטרף בהשאלה עד תום העונה להיברניאן מנוריץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully