וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצה האנגלית שנכנעה ליריבה מהליגה השישית וספגה שביעיה באותו שבוע

עם מאמן שהיה בשיחות עם מכבי תל אביב ו"מאמין בניסים", לצד שני אקסים של נבחרת אנגליה, רדינג נמצאת בשבוע טראומטי אחרי הפסד לקידרמינסטר החובבנית בגביע ו-7:0 לפולהאם בצ'מפיונשיפ

שערי המחזור ה-21 בפרמיירליג/ספורט1

רבים יטענו כי מבין משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי הסנסציה הגדולה ביותר הייתה הדחתה של ארסנל על ידי נוטינגהאם פורסט, אך מבט על רשימת המשחקים המלאה תצביע דווקא על סנסציה גדולה הרבה יותר. קידרמינסטר הריירס החובבנית, מהליגה השישית באנגליה, הדהימה את הממלכה בשבת עם ניצחון 1:2 על רדינג מליגת המשנה בדרך למפגש מול ווסטהאם החזקה בסיבוב הרביעי. ולמרות ההשפלה, ייתכן כי לא מדובר ברגע הכי מביך של רדינג בשבוע האחרון.

דני דרינקווטר, שחקן רדינג. Clive Mason, GettyImages
שותף בהשפלה בגביע. דרינקווטר מול קידרמינסטר/GettyImages, Clive Mason

אמש (שלישי), רדינג הגיעה למפגש הביתי מול פולהאם בצ'מפיונשיפ אחרי קרוב לשלושה חודשים ללא ניצחון בבית, בתקווה שתוכל להדהים את הלונדונים בקרב הקצוות. לצערם של ה"רויאלס", ששיחקו בפרמיירליג לאחרונה בעונת 2012/13, פערי הרמות בין שתי הקבוצות היו ניכרים והאורחת התפוצצה עם 0:7, כולל צמדים של הארי ווילסון ואלכסנדר מיטרוביץ', כובש השער שהעלה את סרביה למונדיאל 2022 על חשבון פורטוגל וכריסטיאנו רונאלדו.

למרות ההשפלה, רדינג נמצאת בצד הנכון של הקו האדום ורחוקה שלוש נקודות מפיטרברו שנמצאת מתחתיו. פולהאם, לעומת זאת, עלתה למקום השני שמוביל לעלייה אוטומטית. עבור האורחת המאושרת מדובר בפעם השנייה העונה שהיא מנצחת 0:7 בחוץ (הביסה בתוצאה זהה גם את בלקבורן), והיא הפכה לקבוצה הראשונה באנגליה מאז ליברפול ב-1895-96 (!) שמנצחת שני משחקי חוץ בהפרש של שבעה שערים ומעלה באותה עונה.

עוד בוואלה!

סלאח על הארכת החוזה: "זה בידיים של ליברפול, לא מבקש משהו מופרך"

לכתבה המלאה

צפו בשערים שנפסלו לאנדי קארול

אגב, בהרכב רדינג פתחו אמש כמה שמות מוכרים לחובבי הכדורגל האנגלי, כולל שני אקסים של נבחרת אנגליה, אנדי קארול ודני דרינקווטר, יחד עם הבלם הוותיק סקוט דאן שהצטף הקיץ אחרי שבע שנים בקריסטל פאלאס. הבקיע במהלך המשחק שני שערים מרהיבים, מספרת ובעיטה מהאוויר מחוץ לרחבה, אך לצערו של החלוץ שניהם נפסלו בטענת נבדל.

וליקו פאונוביץ', מאמן רדינג. Ryan Pierse, GettyImages
האוהדים דורשים שיפוטר, והוא מאמין בניסים. פאונוביץ'/GettyImages, Ryan Pierse

האוהדים דורשים את פיטוריו של המאמן הסרבי וליקו פאונוביץ', ששמו עשוי להיות מוכר לאוהדי מכבי תל אביב לאחר שהיה בשיחות עם המועדון הצהוב בתור מחליף אפשרי לוולאדן איביץ'. במקום להגיע לישראל, הסרבי עבר משיקגו פייר ב-MLS לאנגליה, וייתכן כי אחרי עונה וחצי הוא עלול לסיים את דרכו. פאונוביץ' אמר לאחר השביעיה: "האם אני אעמוד על הקווים במשחק הבא? איני יכול לענות על השאלה הזו. זה היה לילה נוראי עבורנו, עוד לילה נוראי, שהגיע אלינו בתזמון רע. למרות הכל, אני עדיין מאמין בקבוצה ומאמין בניסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully