וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח על הארכת החוזה: "זה בידיים של ליברפול, לא מבקש משהו מופרך"

הכוכב המצרי הבהיר כי הוא רוצה להישאר וטען: "אני אוהב את המועדון, הם יודעים מה אני רוצה". באנגליה ניתחו: "זה לא רק עניין של כסף"

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:2/ספורט1

מוחמד סלאח ביסס העונה את מעמדו כאחד הכדורגלנים הטובים בעולם, כאשר נכון להיום הוא מוביל את טבלת מלכי השערים בפרמיירליג וחולק יחד עם חברו לליברפול, טרנט אלכסנדר ארנולד, את פסגת טבלת הבישולים. בצל הפיכתו לאגדת ליברפול בהתהוות, סלאח נמצא בשיחות עם המועדון בנוגע לחוזה חדש, שכן ההסכם הנוכחי מסתיים בעוד כשנה וחצי.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. Laurence Griffiths, GettyImages
בקשותיו לא מופרכות, לטענתו. סלאח/GettyImages, Laurence Griffiths

סלאח, שהיה המשתכר הבכיר במועדון עד הארכת החוזה של וירג'יל ואן דייק בקיץ האחרון, הביע מספר פעמים בעבר את רצונו להישאר אדום, ובראיון שהעניק ל-GQ סיפר: "אני רוצה להישאר אבל זה לא בידיים שלי, אלא בידיים של המועדון. הם יודעים מה אני רוצה, אני לא מבקש דברים מופרכים".

מאמן הקבוצה יורגן קלופ סיפר מוקדם יותר העונה כי השיחות בין המועדון לסלאח טובות, אך לפי דבריו של המצרים נדמה שיש עוד כברת דרך לעבור לפני חתימה: "זו השנה החמישית שלי כאן. אני מכיר היטב את המועדון, אני אוהב אותו והאוהדים אוהבים אותי, אבל ההנהלה הסבירה לי את המצב וזה בידיים שלה".

עוד בוואלה!

ארסנל הודחה, טוטנהאם וליברפול נחלצו מפיגור ביתי מביך בגביע

לכתבה המלאה
מוחמד סלאח שחקן ליברפול עם טיאגו אלקנטרה. רויטרס
חלק מסגל מתבגר. סלאח עם טיאגו, מאנה והנדרסון/רויטרס

ב"סקיי" האנגלי ניתחו את הסיטואציה בנוגע למצרי, שנמצא כעת עם נבחרתו באליפות אפריקה. סלאח בן ה-29 הוא חבר אחד מקבוצת שחקנים מתבגרים שרצה ביחד כבר מספר עונות: "זה לא רק עניין של כסף, סלאח רעב ובעל שאיפות. בשלב מסוים חלק מהסגל יצטרך רענון. רוברטו פירמינו, ג'ורדן הנדרסון, וירג'יל ואן דייק וטיאגו אלקנטרה חצו את גיל 30, סאדיו מאנה בן 29 ופאביניו בן 28. סלאח ירצה לראות שיש כוונה מתמשכת מצד המועדון להוסיף איכות לסגל כדי שהקבוצה תמשיך להיאבק על תארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully