וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרת על הבית: טורינו הביסה 0:4 את פיורנטינה, צמד לברקאלו

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 0:00

הקרואטי כיכב, סינגו וסנאבריה הוסיפו בניצחון הביתי השלישי ברציפות של המארחת. הסגולים סופרים משחק ליגה שלישי ללא ניצחון. ספרד: אלצ'ה ניצחה 1:2 בחוץ את אספניול

תקציר: טורינו - פיורנטינה 0:4/ספורט1

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית נמשך הערב (שני) עם משחק אחד, כאשר טורינו חזרה בסערה מפגרת החורף עם 0:4 גדול בביתה על פיורנטינה.

ספרד: אלצ'ה הפתיעה את אספניול עם 1:2 בחוץ, שהעלה אותה מעל הקו האדום, ממנו היא רחוקה שתי נקודות. פרה מייה כבש צמד לזכות האורחת (6 ו-14) כאשר שעק מצמק של ראול דה תומאס מהנקודה הלבנה (45+3) לא עזר לקטלאנים, שירדו מנוצחים.

יוסיפ ברקאלו, שחקן טורינו חוגג. Valerio Pennicino, GettyImages
חגג על הסגולים. ברקאלו/GettyImages, Valerio Pennicino

אחרי שהקורונה הובילה לדחייה של משחקי שתי הקבוצות במחזור הקודם, עבורן זו הייתה הזדמנות נהדרת לחזור מפגרת החורף ברגל ימין. המארחת, שניצחה בשני משחקי הבית האחרונים שלה, נאלצה להסתדר ללא מספר שחקנים כולל אנדראה בלוטי הפצוע, אך עלתה ליתרון בדקה ה-19 עם נגיחה של הבלם ווילפריד סינגו. כעבור ארבע דקות הכפיל יוסיפ ברקאלו את היתרון, ובדקה ה-31 הוא ניצל טעות הגנתית כדי להשלים צמד מהיר בדרך ל-0:3 אדיר בהפסקה.

את התוצאה חתם החלוץ הפרגוואי אנטוניו סנאבריה, שנותר במצב של אחד על אחד מול השוער וקבע 0:4 בדקה ה-58. בעקבות התוצאה, המנצחת טיפסה מהמקום ה-13 למקום התשיעי, והיא רחוקה ארבע נקודות בלבד מהקבוצה אותה הביסה, שמדורגת במקום השישי המוביל בסוף העונה לליגה האירופית. הסגולים, מנגד, סופרת משחק ליגה שלישי ללא ניצחון.

עוד בוואלה!

יובנטוס אישרה: פדריקו קייזה גמר את העונה, יחמיץ את הפלייאוף של הנבחרת

לכתבה המלאה
שחקן אלצ'ה פרה מייה. Quality Sport Images, GettyImages
סידר לאלצ'ה ניצחון חוץ חשוב. מייה/GettyImages, Quality Sport Images

המשחקים של טורינו נגד אטאלנטה ושל פיורנטינה מול אודינזה, שהיו אמורים להיערך ביום חמישי האחרון במסגרת המחזור ה-20, נדחו בשל מקרי קורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully