וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס אישרה: פדריקו קייזה גמר את העונה, יחמיץ את הפלייאוף של הנבחרת

בשורה מאכזבת לגברת הזקנה: הכוכב בן ה-24 סובל מקרע ברצועות הברך ויעבור ניתוח, ולא יוכל לשחק במדי איטליה בחודש מרץ בקרבות על ההעפלה למונדיאל

תקציר ניצחונה של יובנטוס 3:4 על רומא/ספורט1

יובנטוס אישרה היום (שני) שכוכב הקבוצה פדריקו קייזה סובל מקרע ברצועה הפנימית של הברך ויעבור ניתוח בימים הקרובים. האיטלקי המצוין בן ה-24 נפצע אתמול במהלך הניצחון הדרמטי של יובה 3:4 על רומא, והיום החשש הגדול של הקבוצה התממש, אחרי שבבדיקות הרפואיות התגלתה חומרת הפציעה, שלמעשה גמרה לו את העונה.

פדריקו קייזה, שחקן יובנטוס. רויטרס
רק בריאות. קייזה/רויטרס

הבוקר השחקן שהצטיין במדי איטליה ביורו האחרון וזכה עמה באליפות אירופה הגיע עם אביו, שחקן העבר אנריקו, למרפאה בטורינו, שם נבדק. הוא יחזור לשחק רק בעונה הבאה, ויחמיץ את משחקיה של נבחרת איטליה בפלייאוף המונדיאל, בקרבות שלה על ההעפלה לטורניר שייערף בסוף השנה בקטאר, בתקווה שעד אז כבר יהיה כשיר ויחזור לכושר. איטליה תשחק מול צפון מקדוניה, ואם תנצח, תפגוש את המנצחת בין פורטוגל לטורקיה בקרב על הכרטיס לטורניר.

העונה יש לקייזה רק שני שערים ושלושה בישולים בליגה, אבל הוא אחד משחקניה האיכותיים של הגברת הזקנה, ששאלה אותו מפיורנטינה ב-2020 והשלימה את הרכישה שלו בסכום מצטבר שמוערך ב-60 מיליון יורו, כולל בונוסים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully