וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובאס עשוי לפתוח בגביע. קרסטאיץ' הזהיר את שחקני מכבי תל אביב

הקשר, שממעט לשחק מאז מינוי הסרבי ונגד הפועל באר שבע עלה מהספסל עמוק בתוך תוספת הזמן, עשוי לשוב ל-11 נגד קרית שמונה, כמו גם קנדיל. גולסה חזר לאימונים, המאמן לא מזלזל

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

מכבי תל אביב

אחרי הניצחון היוקרתי על הפועל באר שבע ביום שבת בבלומפילד, במכבי תל אביב יודעים היטב שהפסד מחר (שלישי, 20:00) באצטדיון בקרית שמונה והדחה מגביע המדינה, שוב יחזירו את הקבוצה לאחור. המאמן מלאדן קרסטאיץ', שעמל הרבה כדי להרים את השחקנים אחרי ההפסד הצורב בחיפה לפני שבוע, לא רוצה לתת להם לרדת מהדריכות הגבוהה שאיפיינה אותם ערב המשחק מול הקבוצה של רוני לוי.

לקראת שמינית הגמר מחר, המאמן הסרבי שוחח עם השחקנים, הזכיר להם את הרצף המצוין של עירוני קרית שמונה ואת מסע ההתאוששות בחסות סלובודאן דראפיץ' - עליו הוא כבר הספיק לשמוע מעצם היותם סרבים.

שחקני מכבי תל אביב ברנדלי קובאס, דן גלזר. מאור אלקסלסי
כבש נגד קרית שמונה בליגה ועשוי לשוב להרכב. קובאס/מאור אלקסלסי

קרסטאיץ' לא מתכוון להתייחס לגביע המדינה כמפעל משני, ומבחינתו מכבי תל אביב חייבת להיאבק על כל מה שאפשר ומכאן שהוא יעלה מחר את ההרכב הכי חזק שעומד לרשותו, עם התאמות מסויימות בשל עייפות ופציעות קלות ביחס להרכב שעלה שלשום נגד באר שבע. אדוארדו גררו ימשיך להיעדר בגלל הרחקה, אילון אלמוג בשל פציעה ולואיס הרננדס עקב השלמת ימי הבידוד של הקורונה. אייל גולסה שנעדר בשבת אחרי שחלה, שב היום להתאמן ועשוי להיכלל בסגל.

המגן הימני מאוד קנדיל שפתח מול מכבי חיפה ונח שלשום על הספסל, עשוי לחזור להרכב, כשגם ברנדלי קובאס שנכנס רק ל-30 שניות בתוספת הזמן עשוי לפתוח. כזכור, קובאס כבש שער במשחק בליגה בקרית שמונה כשברק יצחקי היה המאמן, כאשר הקבוצה הייתה בפיגור. היה זה למעשה משחקו הראשון של יצחקי אחרי פיטורי פטריק ואן לוון, אבל קובאס איזן על סף השריקה להפסקה ובמחצית השנייה כבשו לואיס הרננדס ואוסמה חלאילה בדרך לניצחון 1:3, תוצאה שמכבי תל אביב תשמח שתחזור על עצמה מחר.

הרכב משוער: דניאל פרץ, מאור קנדיל, עידו נחמיאס, מתן בלטקסה, אנריק סבוריט, דן גלזר, עדן שמיר, גבי קניקובסקי, ברנדלי קובאס, מתן חוזז, אוסמה חלאילה.

מאמן עירוני קרית שמונה סלובודן דראפיץ'. מאור אלקסלסי
לקרית שמונה המשחק בגביע חשוב יותר מהמפגשים הבאים בליגה. דראפיץ'/מאור אלקסלסי

עירוני קרית שמונה

בעירוני קרית שמונה, שתארח את המפגש, רוצים לנצל את המומנטום אחרי ה-2:6 האדיר על הפועל נוף הגליל ולהפתיע את מחזיקת הגביע, מכבי תל אביב שניצחה אותה במפגש האחרון ביניהן בליגה. בקבוצה משוכנעים ביכולתם להעפיל ועל כן סלובודן דראפיץ' לא צפוי לבצע רוטציה, כשבמועדון הבהירו שמכיוון שמדובר במשחק גביע החשיבות גדולה יותר מהמשחקים הקרובים בליגה.

"אנחנו נתמודד מול אחת הקבוצות הטובות בליגה, שרק לפני כמה ימים ניצחה את המוליכה", אמר דראפיץ', "יחד עם זאת אנחנו משחקים בבית ובמשחק בו רק ניצחון בא בחשבון, נעשה את כל מה שצריך כדי לנסות להעפיל לשלב הבא".

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, גיא מזרחי, זיו מורגן, עאיד חבשי, ניר דרורי, נדב נידם, יוליוס סקה, רועי קהת, ידין לוגסי, מורגן פרייר, איתמר שבירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully