וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפו ברבע גמר הגביע לראשונה מאז 1987, מכבי פתח תקוה עלתה לאחר הארכה

קבוצת האוהדים מליגה א' ניצחה 2:4 בפנדלים את אדומים אשדוד, בן רוזיליו כבש את הבעיטה המכריעה. המלאבסים איבדו פעמיים יתרון, אך אדניי (98) הכריע עם שערו השני במשחק וקבע 2:3 על אחי נצרת. בני יהודה בשלב הבא לאחר 0:2 על שעריים

שלב שמינית גמר גביע המדינה יצא לדרך הערב (שלישי) עם דרמות גדולות. מכבי פתח תקוה עלתה בקושי לשלב הבא, לאחר 2:3 דרמטי בחוץ על מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית. מכבי קביליו יפו מליגה א' ממשיכה במסע הנהדר שלה והדיחה עוד קבוצה מהליגה הלאומית, הפעם גברה 2:4 בפנדלים על אדומים אשדוד לאחר 1:1 בתום 120 דקות ותהיה ברבע גמר הגביע לראשונה מאז 1987. בני יהודה הבטיחה את מקומה ברבע הגמר בזכות 0:2 על מכבי שעריים מליגה א'.

שחקן מכבי פתח תקוה דור אלו עם לאמק בנדה. ברני ארדוב
עלו לרבע גמר גביע המדינה. בנדה עם אלו/ברני ארדוב

מכבי אחי נצרת - מכבי פתח תקוה 3:2 (בתום הארכה)

עם שישה הפסדי ליגה רצופים ורק נקודה מ-30 האחרונות, לפחות בגביע מכבי פתח תקוה מעניקה מעט נחת לאוהדיה (שהגיעו ומחו נגד אבי לוזון). השחקנים של ניר קלינגר הראו עליונות ברורה על שחקני היריבה מהליגה הלאומית, והצליחו להביא את יתרונם לידי ביטוי לאחר שג'יימס אדניי ניצל טעות של איציק שולמייסטר וגלגל את הראשון של המלאבסים (19). שוער נועלת טבלת הלאומית מרקו וולף שגה בענק כשאיפשר לבעיטה חזקה, אך למרכז השער מצד אחמד עאבד לחדור פנימה (32). שתי דקות לאחר מכן נגח לאמק בנדה מקרוב את השני של מכבי פתח תקוה, שירדה ביתרון להפסקת המחצית.

אנס דאבור עשה צרות ברחבת האורחת בתחילת המחצית השנייה, ולאחר ששלומי בן אברהם לא שעה לטענותיו לפנדל בדקה ה-52, שתי דקות לאחר מכן קיבלה נצרת פנדל לאחר נגיעת יד ברחבה. דאבור ניגש לביצוע הבעיטה והשווה פעם נוספת עבור המארחת. המשחק נגרר להארכה, שם הצליחו השחקנים של קלינגר להתגבר על הלחץ, ועלו ליתרון פעם נוספת כשהתקפה מתפרצת יפה הסתיימה בבישול נוסף של בנדה ושער שני במשחק של ג'יימס אדניי.

הרכב מכבי אחי נצרת: עומר נחפאווי, סלאח חוסיין, גיל סלם, טארק בושנאק, איציק שולמייסטר, אוהד חזוט, אמג'ד סלימאן, עלא בכר, משה מולה, אנס דאבור, אחמד עאבד.

הרכב מכבי פתח תקוה: מרקו וולף, דור אלו, דניאל פלשר, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, איתן אזולאי, ארד בר, עמית מאיר, אור אינברום, לאמק בנדה, ג'יימס אדניי.

שחקן מכבי פתח תקוה ג'יימס אדניי. ברני ארדוב
החזיר את היתרון לאורחת בפעם השלישית. ג'יימס אדניי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 13: חילוף מסירות טוב בין אינברום וג'יימס אדניי הורחק בסופו של דבר על ידי הגנה המקומית.

דקה 15: פעולה יפה של דור אלו באגף ימין הסתיימה בגבהה שהביכה את הגנת נצרת, אך בנדה לא היה מוכן וההזדמנות אבדה לאורחת.

דקה 19: גול! מכבי פתח תקוה עלתה ל-0:1. אינברום שלח כדור יפה למוחמד הינדי, שהעביר מאגף שמאל כדור רוחב שהורחק בצורה רעה מאוד על ידי איציק שולמייסטר. לאמק בנדה הגיע מאחור וגלגל מאזור נקודת הפנדל את הראשון של האורחת.

דקה 32: גול! נצרת השוותה ל-1:1. אחמד עאבד בעט כדור חזק מרחוק, כאשר שוער האורחת מרק וולף הגיע אליו, אך שמט אותו לשערו וספג שער אומלל.

דקה 34: גול! מכבי פתח תקוה עלתה ל-1:2. דור אלו הגביה כדור חד מאגף ימין וג'יימס אדניי הלא מכוסה נגח מקרוב את השני של המלאבסים.

דקה 52: ניסיון בעיטה של אנס דאבור נבלם כאשר טענות אנשי נצרת לפנדל זכו להתעלמות מהשופט שלומי בן אברהם.

דקה 54: גול! אחי נצרת השוותה ל-2:2. הפעם בן אברהם העניק פנדל למארחת לאחר נגיעת יד של עמית מאיר. אנס דאבור שלח את הפנדל פנימה והשווה פעם נוספת.

דקה 74: לאמק בנדה כמעט השלים צמד, אך הבעיטה שלו מחוץ לרחבה חלפה רק בסמוך לקורה.

דקה 98: גול! מכבי פתח תקוה עלתה ל-2:3. מבצע נהדר של לאמק בנדה הסתיים בכדור רוחב לג'יימס אדניי, שגלגל מקרוב את השני שלו במשחק ואת השלישי של המלאבסים.

שחקני בני יהודה חוגגים עם ישראל זגורי ומניפים את החולצה של אלירן עטר. ברני ארדוב
שחקני בני יהודה וישראל זגורי במחווה מרגשת לאלירן עטר שנמצא באבל על אביו/ברני ארדוב

בני יהודה - מכבי שעריים 0:2

מפגש עם ניחוח היסטורי בין שתי נציגות השכונות הסתיים בניצחון הקבוצה הבכירה משכונת התקווה. החבורה של יוסי אבוקסיס החזיקה יותר בכדור מהקבוצה מליגה א', אך התקשתה להביא את יתרונה לידי ביטוי, בעוד האורחת מרחובות, שנהנתה מתמיכת אוהדיה הרבים שהגיעו לבלומפילד יכלה בהחלט למצוא את עצמה ביתרון מפתיע אם הייתה יותר מרוכזת. לאחר החמצה גדולה על סף הירידה להפסקה, הצליח ישראל זגורי לפרוץ את הגנת האורחת וכבש לזכות בני יהודה (66). זגורי וחבריו הוסיפו מחווה מרגשת לאלירן עטר שיושב שבעה על אביו שהלך לעולמו.

בדקה ה-88 מאור ביטון הצעיר חתם את תוצאת המשחק, ובני יהודה עולה לרבע גמר גביע המדינה עם 0:2 על חשבון שעריים, שתתרכז במאבקיה בליגה א'.

הרכב בני יהודה: שחר אמסלם, אבישי כהן, דן מורי, אור זהבי, נתי אמויאל, עמית גלזר, אילי מדמון, ישראל זגורי, אלמוג בוזגלו, רועי פדידה, טל לב.

הרכב מכבי שעריים: ליאור חדריאן, טל משען, אסף חקאק, דוד יצחק, רביד אשר, דסאלין איילה, עמית שפירא, עידו שרון, תום מדהלה, איליי חן, אדיר רחמים.

אוהדי מכבי שעריים. דני מרון
אוהדי שעריים הגיעו בהמוניהם לבלומפילד/דני מרון

מהלך המשחק

דקה 16: תום מדהלה קיבל כדור נהדר ועמד מול שחר אמסלם, אך העביר כדור רוחב לא מספיק טוב ושעריים פספסה הזדמנות גדולה.

דקה 30: כדור קרן שלא הורחק טוב על ידי הגנת שעריים הוחזר לאזור המסוכן על ידי אלמוג בוזגלו אך ישראל זגורי שהגיע לכדור החמיץ מקרוב.

דקה 45: טל לב הגיע לכדור רוחב ושלח בעיטה חזקה, אך סחט הצלה גדולה מליאור חדריאן.

דקה 66: גול! בני יהודה עלתה ל-0:1. לאחר שרשם החמצה גדולה על סף הירידה להפסקה הצליח ישראל זגורי להעלות את הקבוצה מהלאומית ליתרון, וחגג עם מחווה מרגשת לאלירן עטר שמתאבל על אביו.

דקה 88: גול! בני יהודה עלתה ל-0:2. מאור ביטון הצעיר סגר עניין עבור הקבוצה מהלאומית שתי דקות לפני סיום 90 הדקות.

שחקני מכבי קביליו יפו חוגגים עלייה לרבע הגמר. לירון מולדובן
יפו חוזרת לרבע הגמר לאחר 35 שנה/לירון מולדובן

הפועל אדומים אשדוד - מכבי קביליו יפו 1:1 (יפו ניצחה 2:4 בפנדלים)

קבוצת האוהדים מליגה א' עושה זאת שוב. לאחר שניצחה 0:1 את מ.ס. כפר קאסם בסיבוב ח', הפעם דילגה יפו מעל אדומים אשדוד מהלאומית ותהיה במעמד רבע גמר גביע המדינה לראשונה מאז 1987. שמות גדולים כמו ערן לוי ודובב גבאי נמצאים בקבוצה מהליגה השלישית בישראל, אך גיבור בעיטות ההכרעה היה השוער אלמוג מלול (בנו של שוער העבר גולן), שעצר שתי בעיטות של היריבה ואף כבש בעצמו בדו קרב. ניסים בן רוזיליו כבש את הבעיטה המכריעה ושלח את האורחת לשלב הבא.

לישי ביטון כבש ראשון בזמן החוקי לנתן תקוות לאשדוד כשבעט היטב כדור שנהדף ישירות לרגליו משוער האורחת, אך רונן פרץ השווה עבור קביליו דקה לפני הירידה להפסקה כשנגח פנימה לאחר הגבהה נהדרת של דובב גבאי.

הרכב הפועל אדומים אשדוד: גל נבון, מור עדרי, עופר וראה, אבי מלכה, נירן רוטשטיין, ניר חסון, איברהים קונה, איתמר נוי, לישי ביטון, יוני סיסאי, חמזה מוואסי.

הרכב מכבי קביליו יפו: אלמוג מלול, ניב פליטר, פיליפ חאיכ, עומרי כהן, גיא עיני, מאיר אוחיון, ניקו לסדמן, רונן פרץ, ערן לוי, גיא אמסלם, דובב גבאי.

אלמוג מלול שוער מכבי קביליו יפו. לירון מולדובן
מגיבורי הניצחון של יפו. אלמוג מלול/לירון מולדובן

מהלך המשחק

דקה 35: גול! אדומים אשדוד עלתה ל-0:1. לישי ביטון בעט כדור שנהדף אליו ישירות משוער היריבה וכבש את הראשון של המארחת.

דקה 44: גול! קביליו יפו השוותה ל-1:1. דקה לפני הירידה להפסקה דובב גבאי מצא בגבהה מדויקת את הראשי של רונן פרץ, שנדח את שער השוויון של הקבוצה מליגה א'.

דקה 77: לישי ביטון היה חייב להשלים צמד, אך החטיא מחמישה מטרים בלבד.

דקה 79: טעות של נבון בשער אשדוד כמעט עלתה לה בשער, אך הבעיטה של ניקו לסדמן חלפה ליד הקורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully