וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי לשחקני בית"ר ירושלים: "מי שלא רוצה להיות פה שיעזוב"

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 20:40

המאמן ערך אסיפה קשה: "מעכשיו רק חיילים ישחקו אצלי, מי שרוצה יכול ללכת לאלי אוחנה ושיזדכה על מה שצריך". האוהדים הודיעו כי המשטרה אישרה להם להפגין בחמישי מול ביתו של הבעלים משה חוגג

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

המצב המקצועי של בית"ר ירושלים על כר הדשא משליך גם על התחושות בקרב הקהל, ולאחר שאוהדי הקבוצה מחאו נגד משה חוגג בהפסד 2:0 למ.ס. אשדוד כדי שימכור את המועדון, היום (שני) הודיעו האוהדים כי יקיימו בחמישי הקרוב הפגנה כנגד הבעלים, כאשר הם אף קיבלו אישור מהמשטרה לקיימה מול ביתו של חוגג.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
האוהדים מאסו בהזנחה. חוגג/דני מרון

"משחררים את בית"ר", קראו האוהדים, "מצב הקבוצה לא מניח לאף אדם שאוהב ואוהד את בית"ר להישאר אדיש. בית"ר היא נכס היקר לליבם של מאות אלפים בישראל וההזנחה שלה בחודשים האחרונים לא יכולה להישאר ללא מענה. אדון חוגג היקר אפשרנו לך לנהל משא ומתן ולנסות למכור את המועדון, אחרי חודשים ארוכים לא הצלחת והקבוצה שלנו נשארת יתומה, מצבה מדרדר והיא בדרך הבטוחה לפירוק וירידת ליגה, אנחנו לא נאפשר למצב הזה להמשיך להתקיים בלי תגובה נחרצת מצד הקהל".

"הדרישה שלנו ממך היא אחת ופשוטה, שחרר את המועדון!", המשיכו האוהדים, "שחרר אותו עכשיו וללא תנאים ותן לנו ולבית"ר להמשיך הלאה, לא תשחרר ולא תענה לדרישה שלנו אנחנו יוצאים לרחובות ולא נרפה עד שהקבוצה תעבור לבעלים אחר. זה המינימום הנדרש אחרי מה שנגרם למועדון בבעלותך". בכרזה בה קראו האוהדים להפגין הם ציטטו את חוגג שאמר כי "הקבוצה הזו היא לא שלי, היא שייכת לעיר לאוהדים" וקבעו: "משה, שחרר את בית"ר. הקבוצה שייכת לאוהדים, את זה אתה אמרת".

אוהדי בית"ר ירושלים נגד משה חוגג. דני מרון
האוהדים מחו גם בטדי. שלט נגד משה חוגג/דני מרון

נכון להיום, עסקת המכירה תקועה, אם וכאשר זה יקרה זה ייקח עוד כמה שבועות, ועד אז בית"ר חייבת להתחיל בתכנית החירום, וזה מה שיקרה כבר בימים הקרובים. קיצוצים, שחרורים נקודתיים (אדווין ג'סי כבר קיבל הודעה) וניסיון לייצר איזשהו תסריט שבסופו הקבוצה גם תוכל להתחזק בשחקן או שניים בסיום החלון. זה נשמע בלתי אפשרי אבל זה האתגר של יונגר והנהלת המועדון, אחרת קשה יהיה לשרוד בליגה.

בתוך כך, הקבוצה ערכה היום אימון שחרור והמשיכה בהכנות לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום רביעי במסגרת גביע המדינה. המאמן יוסי מזרחי ערך אסיפה קשה לשחקניו ואמר להם: "הייתי עדין במה שאמרתי לכם אתמול אחרי המשחק, אני לא מבין איך שחקני כדורגל מרשים לעצמם להיראות ככה. מי שלא רוצה להיות פה, שיילך לאלי אוחנה ויזדכה על מה שצריך. מעכשיו ישחקו רק כאלה שעושים מה שאני אומר להם, ומי שלא יסגור, לא יעמוד נכון או יחליט לא לרוץ, ייצא החוצה".

עוד אמר מזרחי לשחקניו: "במקום להילחם ביריב, אתם נלחמים אחד בשני, רבים במחצית, באימון, מאשימים אחד את השני ולא מרוכזים. מעכשיו נשחק 4-3-3, רק חיילים ישחקו אצלי, נגמר הריספקט להרבה שחקנים", סיכם המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully