וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "ביזיון מהדרגה הכי גבוהה שיש, שחקנים הרימו ידיים"

9.1.2022 / 22:01

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ההפסד 2:0 לאשדוד: "אם לא יתעשתו פה אז המצב יהיה עוד יותר גרוע". השוער איתמר ניצן: "מועמדים מספר 1 לירידה". כ-150 אוהדים חיכו לשחקנים מחוץ לאצטדיון, הקבוצה יצאה באוטובוס לכיוון בית וגן בליווי משטרתי

התגובות לאחר הפסדה של בית"ר ירושלים 2:0 למ.ס. אשדוד/ספורט1

בית"ר ירושלים בלחץ גדול. הערב (ראשון) בטדי האוהדים המשיכו במחאתם נגד הבעלים משה חוגג בדרישה שיעזוב, אבל נראה שהבעיה הגדולה יותר של המועדון היא על כר הדשא כי הקבוצה הפסידה 2:0 למ.ס. אשדוד, לזכותה ניצחון אחד בלבד בשמונת המחזורים האחרונים (וגם הוא טכני) והמרחק מהקו האדום נותר על שלוש נקודות בלבד.

הירושלמים ספגו הפסד חמישי ברציפות למ.ס. אשדוד, אולם לכל אורך 90 הדקות הורגש הלחץ הגדול בטדי: אורן ביטון הוחלף והגיב בבעיטה פראית בבקבוק תוך שהוא סינן מילים לעבר הספסל, גם ביציעים נרשמה מהומה מול המאבטחים וכמובן שבשריקת הסיום נשמע בוז צורם אחרי משחק נפל מבחינתם. אם לא די בכך, ביום רביעי הם יפגשו בגביע את מכבי חיפה, משחק ממנו ייעדר החלוץ המושעה ירדן שועה. לעומת הירושלמים, מ.ס. אשדוד ששיחקה מצוין קפצה למקום השישי. כ-150 אוהדים חיכו מחוץ לאצטדיון, קיללו את השחקנים ואת חוגג. הקבוצה יצאה באוטובוס לכיוון בית וגן בליווי משטרתי.

אוהדי בית"ר במחאה נגד משה חוגג. דני מרון
מחאה ביציעים ו"ביזיון על הדשא". אוהדי בית"ר/דני מרון

יוסי מזרחי אמר אחרי המשחק: "ההפסד הזה לא מסבך את בית"ר ירושלים, אלא הצורה בה שיחקנו - זה ביזיון מהדרגה הכי גבוהה שיכול להיות, וזה הדבר המדאיג. אפשר להפסיד בכדורגל, אבל לשחק במשך 95 דקות במעמד צד אחד לבד ולא לעשות כלום? אפילו לא לרוץ? זה מדאיג מאוד וצריך להדליק לא נורה אדומה אחת, אלא פרוז'קטור גדול. אנחנו מנסים להעביר מסרים, אבל או שאני לא מצליח להעביר את המסר בצורה נכונה או שקורים פה דברים מאחורי הקלעים שאנחנו לא יודעים".

"לא יודע למה אני צריך את זה, אבל להרים ידיים זה הדבר הכי קל", המשיך מזרחי, "היה לי נוח מאוד במחלקת הנוער, פה המצב הרבה הרבה יותר חמור ממה שחושבים. אם לא יתעשתו פה, המצב יהיה עוד יותר גרוע".

לשאלה אם השחקנים הרימו ידיים השיב המאמן: "מהדקה הראשונה. לא היינו במשחק לא מבחינה הגנתית, לא התקפתית, לא מבחינת מוטיבציה - פשוט כלום. שבוע לפני זה שיחקנו בנתניה הרבה יותר טוב, אז להסביר למה זה קרה? כל הכבוד לאשדוד, אנחנו רק ליווינו אותם במבטים. מעבר למצב המקצועי, גם המצב המנטלי רע מאוד".

איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים. דני מרון
מילים לא פשוטות. איתמר ניצן/דני מרון

מי שהיה תקיף עוד יותר הוא שוער בית"ר ירושלים, איתמר ניצן: "עיוור מי שלא מסכים עם יוסי מזרחי. אני אומר את זה בהמון כאב, אבל אנחנו הקבוצה הכי חלשה בליגה. אם לא יקרה נס, אנחנו המועמדים מספר 1 לרדת. אני לא יודע מה הפיתרון, כל מי שכאן חסר אונים. זה מה שאני מרגיש. אנחנו לא מרימים ידיים, אבל כן חסרי אונים".

עוד אמר ניצן: "אנחנו מבינים שנילחם נגד הירידה עד סוף העונה. עלינו לחשוב כמו קבוצת תחתית. אני גם מבין את הבוז מהקהל, אני מבין אותם וגם את ההנהלה שמנסה לעשות הכל ואין לי תלונות אליה. העתיד של בית"ר ירושלים תלוי רק בנו ואם לא נציל את המועדון אז דמנו בראשנו".

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. דני מרון
"אפילו לא זוכר כמה מצבים היו לנו". שחקני אשדוד חוגגים/דני מרון

המאמן המנצח רן בן שמעון הודה אחרי המשחק: "אני חושב שהיה משחק יוצא מן הכלל, הכי טוב שלנו השנה בפער. הנענו כדור בסבלנות וידענו מה אנחנו רוצים מעצמנו. אין לי ספק שנשמע כל מני דיבורים על בית"ר ירושלים, אבל ידענו שבטדי תמיד קשה. יש לנו קבוצה טובה מאוד, מאוד. חשוב לנו להיות בחלק העליון, אבל הגאווה הפנימית שלי היא לראות את השחקנים משחקים ככה - אני אפילו לא זוכר כמה מצבים היו לנו היום להבקיע. כולם היו מחויבים וממש כל הכבוד להם, הם עשו משחק גדול".

שינויים אפשריים בסגל במהלך ינואר: "אנחנו נשחרר שחקנים רק אם יקרו דברים קיצוניים. אני יכול להגיד דבר אחד: לכל השחקנים בסגל טוב פה, הם מתפתחים פה ולכל אחד יש את שלב היציאה. אני מאחל לכולם שיתקדמו וישאפו להגיע הכי רחוק, אפילו לאירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully