וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך המו"מ לרכישת בית"ר, סיכוי קלוש לחיבור בין קבוצות הרוכשים

7.1.2022 / 6:25

מחלוקות על סכום המכירה ותביעות עתידיות התגלעו בין יונגר לקבוצת הרוכשים. במקביל, הניסיון לחבר בינה לבין קבוצת רוכשים אחרת בראשות נוצרים אוונגליסטים, רחוק מלהבשיל. מזרחי לקראת אשדוד: "בכל שנותיי כמאמן לא נתקלתי בהכנה כזאת". דגני חיובי לקורונה

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

המו"מ בין נאמן בית"ר ירושלים יצחק יונגר, לקבוצת הרוכשים שהגישה הצעה לרכישת המועדון, נמשך אתמול (חמישי) אך בין הצדדים התגלעו מספר מחלוקות. חוסר ההסכמות נוגעות בעיקר לתביעות עתידיות וגם בנוגע לסכום המכירה. אפשרות שעלתה היא שחלק מהסכום יופקד בנאמנות למקרה שיצטברו חובות חדשים, אך בשלב זה הצדדים עדיין לא הגיעו להסכמות.

הרעיון לחבר בין שתי קבוצות רוכשים שונות עלה על הפרק בחודש האחרון, אך עד כה לא הבשיל. הרוכשים הפוטנציאליים הנוספים הם נוצרים אוונגליסטים אוהבי ירושלים שרצו לקחת חלק ולסייע, אך עד עכשיו הם לא הגישו הצעה רשמית ונציגיהם העדיפו לנסות לחבור לקבוצת רוכשים נוספת.

מרקו ינקוביץ' ושחקני בית"ר ירושלים. דני מרון
מחכים להתפתחויות. שחקני בית"ר/דני מרון

כך או כך, אי הוודאות בנוגע לעתיד המועדון גורם לכך שבבית"ר משהים כל החלטה בנוגע לחלון ההעברות בינואר. גם אתמול התעניינו קבוצות כמו מכבי פתח תקוה, הפועל נוף הגליל והפועל חדרה בנוגע לשחרור אפשרי של שחקנים מבית"ר, אך נענו שכרגע אין החלטות בנושא.

לקראת המשחק הביתי נגד מ.ס. אשדוד כיום ראשון, יוסי מזרחי מקווה לקבל היום ומחר סגל ראוי, על מנת שיוכל לראשונה השבוע לערוך אימון טקטי מסודר. חלאופילו פלייטר צפוי להמשיך לקבל קרדיט לצד ירדן שועה בחלק הקדמי. מי שייעדר מהמפגש הוא אוראל דגני, שבבדיקה ביתית נמצא חיובי לקורונה. עם זאת, בבית"ר הבהירו כי הבלם לא שהה עם הקבוצה השבוע, מאז המשחק נגד מכבי נתניה, מכיוון שעבר באמצע השבוע בדיקת MRI (שיצאה תקינה) וביום שלישי התלונן כי חש ברע ולא הגיע מאז לאימונים.

בכל מקרה, מזרחי מודאג למדי מההכנה הבעייתית למשחק. "בכל שנות האימון שלי לא נתקלתי בהכנה כזאת", אמר הבוקר. "התחלנו את האימונים עם תשעה שחקנים, אחר כך 11, והמקסימום שהגענו אליו עד עכשיו זה 14. יש הרבה פצועים וחולים וההכנה לא אידיאלית, אבל זה מה שיש ועם זה נתמודד" .

מזרחי אף העביר מסר לשחקנים: "הם צריכים לחשוב על העתיד שלהם, ולהבין שגם אם יקרו פה דברים לא טובים, הם צריכים להיות מצוינים כדי שמישהו ירצה אותם. שחקנים צריכים להיות אינטרסנטים פה, ומעבר לזה מונח פה על כף המאזניים עתיד של מועדון גדול".

עוד בוואלה!

זה מתקרב? הוגשה הצעה רשמית לרכישת בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
יוסי מזרחי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
המסר לשחקנים: תתחילו לעבוד, כדי שירצו אתכם בקיץ. יוסי מזרחי/דני מרון

מרקו ינקוביץ' הוסיף: "הייתי קצת חולה, כמו הרבה שחקנים בקבוצה. זאת תקופה קשה, אבל אני מקווה שנשרוד את זה ונחזור לכושר כמה שיותר מהר. אין תירוצים, צריך להתכונן כמו שצריך לכל המשחקים ולהיות מרוכזים".

על התחושות שלו באופן אישי בקבוצה: "לאורך כל הקריירה שיחקתי בקבוצות צמרת שחשבו התקפה, עכשיו זה קצת שונה ואני מנסה להתאים את עצמי. לא לזה ייחלתי, לפעמים דברים לא עובדים, אבל אני מנסה לעשות את המקסימום שלי. אני אוהב את ירושלים, עברתי לאחרונה למרכז העיר והכל טוב בנושא הזה, אבל יש לנו בעיות גדולות יותר כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully