וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשביל לרשום את פראן טורס: ברצלונה האריכה את חוזהו של אומטיטי

הקטלאנים הודיעו שהבלם חתם עד 2026, אחרי שקיצץ ב-10% משכרו, מה שיאפשר לשתף את שחקן הרכש כשיחלים מקורונה. פאטי, אראוחו ופרנקי דה יונג בסגל לריאל מדריד (רביעי, 21:00 בספורט4), פדרי בחוץ

תקציר: לינארס - ברצלונה 2:1/ספורט1

כשהמרחק ביניהן בטבלת הליגה הספרדית עומד על 17 נקודות, ואחת מהן דוהרת לאליפות בזמן שהשנייה מדשדשת ולא מצליחה לייצר רצף ניצחונות, ריאל מדריד וברצלונה ייפגשו ביום רביעי הקרוב (21:00, ישיר בספורט4) בחצי גמר הסופרקופה שייערך בערב הסעודית. היום פרסמה בארסה את סגל השחקנים שיעלה על הטיסה למזרח התיכון, שממנו עלו מספר בשורות מעניינות.

אנסו פאטי נכלל בסגל לראשונה מאז הפציעה שלו בתחילת חודש נובמבר, אם כי הוא עדיין לא קיבל את הפטור הרפואי על מנת ליטול חלק בקלאסיקו, בדומה לרונאלד אראוחו ופרנקי דה יונג שיטוסו אף הם לערב הסעודית למרות שנפצעו במשחק הגביע נגד לינארס, אחרי שהשתתפו באימון לצד חבריהם לקבוצה. גם החלוץ הדני מרטין ברייתווייט שב לאימונים, אך לא נרשם בסגל, וכך גם במקרים של פדרי ופראן טורס שיצאו שוב חיוביים בבדיקת הקורונה האחרונה.

עם זאת, היום הודיעה ברצלונה על מהלך שנעשה על מנת לאפשר את רישומו של טורס ברגע שיחלים מהנגיף ומפציעה שעמה הגיע ממנצ'סטר סיטי: המועדון הקטלאני האריך את חוזהו של סמואל אומטיטי עד 2026, באופן מפתיע במידה מסוימת לאור העובדה שהבלם הצרפתי נמצא על המדף כבר זמן רב, אלא שאף קבוצה לא הביעה עניין לצרף אותו עד כה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פראן טורס מוצג בברצלונה, לצד נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה. רויטרס
עכשיו אפשר לרשום אותו. פראן טורס/רויטרס

המשך ההתקשרות עם אומטיטי סוכם לאחר שהצדדים הגיעו להבנות על קיצוץ בשכרו של שחקן ההגנה, כאשר לפי "מונדו דפורטיבו" מדובר בהפחתה של 10%. הצרפתי, שמאז 2018 התדרדר מעמדו משחקן הרכב לכזה שכמעט ולא רואה דקת משחק, ינסה לזכות מחדש באמונו של צ'אבי ולחזור לרוטציה, אך ייתכן שאם יגלה יכולת לפחות סבירה ותגיע התעניינות מקבוצה אחרת בקיץ, ברצלונה אכן תמכור אותו כפי שרצתה בשנתיים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully