וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה תמך בטענות ל"שוד" של ריאל מדריד, וספג עקיצה

הבלם הצטרף לתלונות של ולנסיה אחרי שהובסו 4:1 מול ריאל, בתקשורת ענו: "3 פנדלים ב-13 חודשים. ממש שודדת!". מחמאות לוויניסיוס: "איתו זה משהו אחר". אריק גרסיה יחמיץ את הקלאסיקו ברביעי (21:00, ספורט4)

תקציר: לינארס - ברצלונה 2:1/ספורט1

המחזור ה-20 בליגה הספרדית, בדומה לחלק נכבד מקודמיו בעונה הנוכחית, הסתיים במפח נפש עבור ברצלונה ובשביעות רצון גדולה אצל ריאל מדריד. הקטלאנים שמטו אמש (שבת) יתרון בדקה ה-89 בדרך ל-1:1 נגד גרנאדה, בעוד המוליכה דרסה 1:4 את ולנסיה, ומי שהיה מוטרד מהשיפוט במשחק של הבלאנקוס היה בלמה של בארסה ג'רארד פיקה.

עוד לפני שההפסד שלה הפך לתבוסה, ולנסיה נקלעה לפיגור משער של קארים בנזמה בפנדל שלדעת רבים היה גבולי למדי. העטלפים הרגישו מקופחים וצייצו עוד במהלך המשחק כי "עניין השודים במדריד מתחיל לחזור על עצמו", עם תיוג של הסדרה "בית הנייר", שגם היא מתארת כידוע שוד ענק בעיר הבירה של ספרד. פיקה, שכבר אתמול תפס כותרות בעקבות תגובתו בטוויטר לעיתונאי מקומי שטען כי הבלם לא קיצץ בשכרו, צייץ מחדש את הפוסט של ולנסיה והזהיר את העטלפים: "אל תגידו את זה בקול רם, כי יענישו אתכם". כמובן שזו אינה הפעם הראשונה שפיקה טוען כי ריאל מדריד נהנית מסיוע של השופטים.

עוד לפני כן, שחקנה הוותיק של ברצלונה ענה לגולשים שטענו כי הוא היה צריך להיות מורחק במשחק נגד גרנאדה: "כדאי שתדעו שסיימתי את המשחק אפילו בלי כרטיס צהוב, אז כדי שתבדקו את העובדות לפני שאתם מוחים".

בלם אחר של ברצלונה, אריק גרסיה, גמר את המשחק עם חדשות רעות: על פי הבדיקות הראשונות שערך לאחר שהוחלף בדקה ה-54, גרסיה סובל מפציעה בשריר הירך האחורי והקבוצה הודיעה כי הוא ייעדר בחמשת השבועות הקרובים, כולל כמובן המשחק נגד ריאל מדריד בחצי גמר הסופרקופה ברביעי הקרוב (21:00, ישיר בספורט4).

שחקני ברצלונה מאוכזבים נגד גרנאדה. JORGE GUERRERO/AFP, GettyImages
שוב איבדו נקודות. שחקני ברצלונה מאוכזבים בגרנאדה/GettyImages, JORGE GUERRERO/AFP

בתקשורת של מדריד עקצו בחזרה את פיקה, עם גיבוי סטטיסטי: "3 פנדלים ב-13 חודשים. כמה שריאל מדריד שודדת!", נכתב באחת הכותרות של ה"מארקה" בהתייחסות לפנדל שסחט קאסמירו. גם תומאס רונסרו, אחד העורכים הבכירים ב"אס", הגיב לסוגייה: "מדריד ענתה לציוצים המצערים של ולנסיה ופיקה באומנות ועם כדורגל ברמה גבוהה".

מגן ולנסיה חוסה גאיה אמר בסיום: "כל העולם ראה שקאסמירו היה זה שפגע באלדרטה". מאמנו חבייר בורדלאס הוסיף: "נכון שמדריד הייתה עדיפה, אבל שלטנו במשחק עד הפנדל הזה שלא היה קיים. זה השפיע על המשחק. אני מופתע, לא מצליח להבין. השופט אמנם יכול לטעות, אבל ה-VAR לא. אלדרטה הגיע לעמדה לפני קאסמירו, שזרק את עצמו".

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס ג'וניור חוגג שער עם קארים בנזמה נגד ולנסיה. רויטרס
פנדל או לא, להם זה לא הפריע. ויניסיוס חוגג עם בנזמה/רויטרס

מי שזכה לרוב המחמאות בריאל מדריד היה ויניסיוס, שחגג עם צמד במשחק החזרה שלו מפציעה שגרמה לו להחמיץ את השניים הקודמים, כולל זה נגד חטאפה שהסתיים בהפסד 1:0. "ויניסיוס חזר והמוליכה חזרה", החמיאו בתקשורת לברזילאי, "עם ויניסיוס זה משהו אחר". המאמן קרלו אנצ'לוטי אמר: "הוא חזר טוב, לא הצליח לעשות דריבלים כמו שהוא אוהב אבל הייתה לו נוכחות ברחבה".

גם בנזמה החמיא לשותפו להתקפה: "אני תמיד מרגיש טוב ליד ויניסיוס, אני חושב שהוא שחקן נהדר ומודע לפוטנציאל שלו. אני עוזר לו, הוא מסוגל להגיע עוד יותר גבוה". לסיכום, ויניסיוס עצמו אמר: "שיחקנו ממש טוב, אני שמח. בנזמה ואני תמיד מנסים להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully