וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לפרסום של העיתונאי על שכרו: התגובה החריגה של ג'רארד פיקה

עודכן לאחרונה: 8.1.2022 / 9:27

לואיס קאנוט טען שבלם ברצלונה לא קיצץ בשכרו ומרוויח 28 מיליון יורו לעונה. בתגובה הבלם פרסם את שכרו בפני כל ותקף: "כבד את עצמך"

תקציר: לינארס - ברצלונה 2:1/ספורט1

אף אחד לא אוהב לפרסם את המשכורת שלו, בטח שלא שחקני כדורגל. אלא שג'רארד פיקה החליט לעשות מעשה חריג אחרי שלואיס קאנוט, העיתונאי הספרדי, טען שהוא מהמשתכרים הגבוהים בקבוצה יחד עם סרג'יו בוסקטס וג'ורדי אלבה. קאנוט בעצם סתר את הטענות של פיקה ושל ברצלונה, לפיהן הבלם קיצץ 50 אחוז בשכרו, וטען שפיקה מרוויח 28 מיליון יורו לעונה - הכי הרבה בברצלונה.

התגובה המוחצת של פיקר

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. Soccrates Images, GettyImages
פיקה לא נשאר חייב/GettyImages, Soccrates Images

בתגובה, פיקה העלה ברשת החברתית צילום מסך של משכורתו עד סוף דצמבר שזה קצת יותר מ-2.3 מיליון יורו עבור חצי עונה. קיצוץ של 50 אחוז לעומת העונה שעברה. בציוץ שהעלה הבלם נכתב: "הנה 50 אחוז מהשכר שלי עד ה-30 בדצמבר. כבד את עצמך קצת".

ברצלונה לא הסתפקה בכך והוציאה הודעה רשמית בתגובה לטענות של קאנוט. בהודעה נכתב שפיקה, בוסקטס ואלבה אכן קיצצו בשכר שלהם ובמועדון ביקרו את קאנוט וכינו את התנהגותו "לא מקצועית ולא מכבדת".

במישור המקצועי, ברצלונה תתארח הערב (19:30) אצל גרנאדה כאשר ניצחון שלה יחזיר אותה זמנית לטופ 4 ויעלה אותה עד למקום השלישי. סרג'יניו דסט וממפיס דפאי שלא שיחקו תקופה ארוכה בגלל פציעות, נכללים הפעם בסגל של צ'אבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully