וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הגביע עלה ביוקר: שבר בידו של אראוחו, גם פרנקי דה יונג נפצע

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 14:05

ברצלונה איבדה שני שחקני מפתח בניצחון על לינארס. הבלם ייאלץ לעבור ניתוח וייעדר תקופה ארוכה, ההולנדי יחמיץ לפחות את המשחק הקרוב מול גרנאדה. דני אלבס התרגש מהבכורה: "עבר לי סרט שלם בראש"

תקציר: לינארס - ברצלונה 2:1/ספורט1

זה היה רחוק מאוד מלהרשים, וברצלונה נזקקה לקצת מזל, אבל בסופו של דבר הקבוצה של צ'אבי סימנה וי והצליחה להשיג את הכרטיס לשמינית גמר גביע המלך אחרי מהפך וניצחון 1:2 על דפורטיבו לינארס מהליגה השלישית. שערים של עוסמאן דמבלה (באדיבות השוער המקומי) ופראן ז'וגלה הכריעו. אלא שהמשחק הזה עלה ביוקר לברצלונה, שאיבדה שני שחקני מפתח.

רונלד אראוחו, הבלם האורוגוואי שפתח במשחק הזה, נפצע בידו והוחלף במחצית על ידי פיקה. היום ברצלונה עדכנה שאראוחו סובל משבר ביד וייאלץ לעבור ניתוח, מה שישבית אותו לתקופה די ארוכה. גם פרנקי דה יונג, הקשר ההולנדי שנכנס כמחליף במקום ריקי פוץ' באותו משחק, סובל מפציעה ברגלו השמאלית וכרגע לא ברור לכמה זמן ייעדר. דה יונג בכל מקרה לא יהיה זמין למשחק מול גרנאדה בעוד יומיים בלבד וזה כאב ראש לא פשוט לצ'אבי, שמאבד שני שחקני הרכב בכירים.

ג'רארד פיקה רונאלד אראוחו ברצלונה. GettyImages
הצטרף למסדר הפצועים. אראוחו עם פיקה/GettyImages

המאמן צ'אבי אתר לאתר של בארסה: "התקשינו להפגין עליונות במרכז המגרש ולדייק במסירה האחרונה, אלה הרגעים שבהם הכישרון צריך להתבטא. השער שספגנו הגיע מחוסר ריכוז. לפני המשחק אמרתי לשחקנים שהם יותר טובים מהיריבה, אבל יכולים לקרות מצבים של כרטיס אדום מטופש או שהיריבה תהיה יותר אינטנסיבית, לכן הייתי מתוח על הספסל. אסור היה לנו להפסיד. היינו עדיפים אבל נקלענו לפיגור, ובהפסקה אמרתי להם בבירור שכדי לנצח צריך אמונה ולהבין את הרגע".

על דמבלה: "היינו זקוקים לו והוא הופיע. הוא עשה את ההבדל, מבחינת כדורגל אין לי טענות אליו. הוא נהדר באחד על אחד ונותן לנו את מה שאנחנו צריכים. לגבי הארכת החוזה, אין חדש".

"כל העולם ציפה לניצחון בהפרש גבוה, אבל הכדורגל כבר לא עובד ככה. קשה להתקיף מול קבוצה מסודרת, אנחנו רואים שכל קבוצה בליגה הראשונה סובלת ועובדת קשה מבחינה טקטית. התקשינו, אבל עשינו את העבודה".

המגן דני אלבס, שרשם הופעת בכורה מחודשת, אמר: "הגביע הוא מפעל של הפתעות, אבל לא רצינו ליפול קורבן לאחת ההפתעות האלה ולכן היינו צריכים להיות חזקים מנטלית כדי לעבור שלב". על הבכורה המחודשת: "עבר לי סרט שלם בראש. אני מאושר וזו כמו מתנה מיוחדת לשחק כאן שוב. אני מנסה ליהנות ולעזור לחבריי לקבוצה".

עוד בוואלה!

הלך קשה, אבל ריאל מדריד וברצלונה עלו לשמינית גמר הגביע

לכתבה המלאה
עוסמאן דמבלה, שחקן ברצלונה. Mateo Villalba/Quality Sport Images, GettyImages
שוב היה שם. דמבלה/GettyImages, Mateo Villalba/Quality Sport Images

בנושא הרכש: בברצלונה מדווחים שקוטיניו קרוב מאוד לעבור לאסטון וילה, מאמן יובנטוס מסימילאנו אלגרי מבהיר שקבוצתו לא תשחרר את אלבארו מוראטה שמבוקש על ידי צ'אבי, ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים שבארסה האיצה את המגעים עם בלם צ'לסי אנדראס כריסטיאנסן שקרוב לסיכום על מעבר בקיץ בחוזה לארבע שנים, והקבוצה מקווה להשלים בימים הקרובים את המעבר של לוק דה יונג ויוסוף דמיר. נטו השוער דורש לעזוב, אבל המועדון מציב תנאים: קודם תביא הצעה ראויה, ואחר כך תחכה שנמצא מחליף ראוי.

דני אלבס, שחקן ברצלונה. Mateo Villalba/Quality Sport Images, GettyImages
התרגש. אלבס מנשק את הכדור/GettyImages, Mateo Villalba/Quality Sport Images

המספרים:

לא כולל גמרים, ברצלונה ניצחה ב-42 מתוך 44 הסיבובים האחרונים בגביע בהן שיחקה (בין אם במשחק אחד או מפגש כפול). היחידות שהצליחו להדיחה: ריאל מדריד בחצי גמר 2013 ואתלטיק בילבאו ברבע הגמר ב-2020.

עוסמאן דמבלה הבקיע חמישה שערים עבור ברצלונה בגביע המלך, כולם היו שערים מכריעים. דמבלה איים היום שבע פעמים על השער, יותר מכל שחקן אחר של ברצלונה בכל העונה.

דני אלבס עקף את שוער המשנה של ברצלונה בעשור הקודם, חוסה פינטו, בעוד השחקן המבוגר ביותר שמשותף במשחק רשמי של ברצלונה. (38 ו-244 ימים מול 38 ו-190 ימים).

הופעה ראשונה של דני אלבס בברצלונה מאז גמר גביע המלך מול סביליה ב-2016, לפני 2054 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully