וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק דג'וקוביץ': סורבה כניסתה של טניסאית צ'כית לאוסטרליה

רנאטה ווראקובה, גם היא סרבנית חיסונים נגד קורונה, נחתה במדינה לקראת האליפות במלבורן, אך נשלחה לבידוד לצדו של המדורג מספר 1 בעולם וייתכן שתגורש

תקציר: סשה זברב נגד נובאק דג'וקוביץ'/ספורט1

נובאק דג'וקוביץ' הוא הטניסאי הראשון שהגיע לאוסטרליה לקראת האליפות במלבורן ולא אושרה כניסתו למדינה בעקבות התנגדותו להתחסן נגד קורונה, אבל הוא לא האחרון. הבוקר (שישי) נודע כי גם מהטניסאית הצ'כית רנאטה ווראקובה, גם היא סרבנית חיסונים נגד קורונה, נשללה הוויזה והיא נשלחה לבידוד במלונית.

הטניסאית בת ה-38, שמעולם לא עברה את הסיבוב השני באחד מארבעת הגרנד-סלאמים ומתמקדת יותר במשחקי הזוגות, שוהה כעת באותה המלונית בה נמצא דג'וקוביץ', שעל פי מקורבי המדורג מספר 1 בעולם התלונן על חדר קטן וסגור שעליו שומרים שני שומרים.

רנאטה ווראקובה, טניסאית צ'כית. Christopher Lee, GettyImages
גם היא נחתה והופתעה לגלות שנאסרה כניסתה לאוסטרליה. ווראקובה/GettyImages, Christopher Lee

בשעות האחרונות, בעקבות משבר דיפלומטי של ממש בין אוסטרליה לסרביה על רקע סירוב כניסתו של המדורג מספר 1 בעולם והפגנות המעריצים בסרביה ובאוסטרליה, כבר נפוצו דיווחים על כך שהאוסטרלים עשויים לחזור בהם וביום שני לאפשר את כניסתו של דג'וקוביץ' למדינה ולאשר את השתתפותו בגרנד סלאם, גם מכיוון שפורסם על אישור כניסה חריג למדינה שניתן לשלושה טניסאים נוספים פרט לדג'וקוביץ', אלא שהסירוב הבוקר שקיבלה ווראקובה בהחלט מאותת על כך שבאוסטרליה לא יתקפלו כל כך מהר.

כזכור, כשדג'וקוביץ' הודיע על השתתפותו באליפות אוסטרליה ולמעשה בעקיפין אישר כי קיבל אישור חריג להיכנס למדינה על אף שאינו קיבל חיסון נגד קורונה, העם האוסטרלי זעם על החלטת הממשלה המקומית בטענה לאפליה מהותית - בזמן שהם בסגר חודשים ארוכים והשמיים סגורים עבור משפחותיהם וחבריהם המתגוררים ביבשות אחרות, דג'וקוביץ' וטניסאים אחרים קיבלו פטור רק כדי שיוכלו להשתתף באליפות אוסטרליה הפתוחה, החלטה שספק כעת אם תאושר וזאת על אף הגעת הטניסאים למדינה.

יתרה מכך, שרת הפנים האוסטרלית קארן אנדרוז מסרה לתקשורת כי "דג'וקוביץ' לא מוחזק בכוח, הוא רשאי לעזוב והרשויות גם מוכנות לסייע לו כדי לעשות זאת". הוא, כמובן, ממתין לערעור שאמור לעלות לדיון ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully