וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאומתים לקורונה בראשל"צ, הפועל חיפה עקצה: "קארמה איז א-ביץ'"

6.1.2022 / 16:33

הכתומים דיווחו על שחקן ושני חברי צוות מקצועי שנמצאו חיוביים לנגיף, שני המשחקים הקרובים שלהם נדחו. המנכ"ל פלדהיים לא נשאר חייב: "נשלח חוקר פרטי"

דני אבדיה מדבר אחרי הניצחון ביום הולדתו/עריכת וידאו: ניר חן

קורונה במכבי ראשון לציון. חבר בצוות המקצועי של הקבוצה נמצא מאומת לקורונה, ובקבוצה ערכו אמש (רביעי) בדיקות אנטיגן לכל השחקנים והצוות המקצועי ובמהלך הבדיקות נמצא גם אחד משחקני הקבוצה וכן חבר נוסף מהצוות המקצועי חיוביים לנגיף.

הכתומים עדכנו את מנהלת הליגה בנעשה, והמנהלת החליטה לדחות את שני המשחקים הקרובים של הקבוצה, מול הפועל באר שבע בשני הקרוב ומול הפועל חיפה שכבר נדחה פעם אחת לחמישי הבא.

שחקני מכבי ראשון לציון מאוכזבים. ברני ארדוב
הקורונה הגיעה גם למכבי ראשון לציון, בינתיים בצוות המקצועי/ברני ארדוב

כזכור, המשחק בין ראשון לציון להפועל חיפה נדחה מיום ראשון האחרון לאחר שארבעה משחקני הפועל חיפה נמצאו חיוביים בבדיקת אנטיגן ביום המשחק. כל שחקני הקבוצה ערכו בדיקות PCR ביום לאחר מכן והתגלה כי כולם שליליים, והקבוצה חזרה להתאמן. בראשון לציון נמצאו כבר שני עובדים מאומתים לקורונה במהלך הגל האחרון.

לידיעה זו מיהרו להגיב בהפועל חיפה, שבשבוע שעבר התמודדה עם ביקורת מצד אנשי מכבי ראשון לציון כשהיה חשש להתפרצות קורונה בקבוצה, ולבדיקות שערכה אף נשלח חוקר פרטי מטעם הכתומים.

כעת מנכ"ל הפועל חיפה רון פלדהיים אמר: "קארמה איז א-ביץ'. יש לנו ביקורת קשה מאוד על ההתנהלות של מכבי ראשון לציון והיעדר קולגאליות והנה, באשר יגורנו - בא לנו. כעת פרי דורש להפעיל את הסעיף החדש בתקנון, שהוא יזם אותו אתמול, ולדחות את המשחק נגד באר שבע. האם פרי העלה את הסעיף לשינוי בנוגע למאמנים חולים כשהוא כבר ידע שהמאמנים שלו חיוביים? האם ראשון לציון ביצעו בדיקות לשחקנים ולקבוצה לאחר שהמנכ"ל ומנהל המועדון אובחנו כחיוביים קודם לכן? איך זה שעד לרגע זה לא עודכן הדירקטוריון ויושבי ראש של הקבוצות על שינוי בתקנון, שכבר מנסים ליישם אותו? נשלח חוקר פרטי שיברר את הסוגיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully