וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי בדיקות האנטיגן החיוביות: כל שחקני הפועל חיפה שליליים

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 15:05

חלק מהשחקנים שיצאו חיוביים לקורונה בבדיקה המהירה שבעקבותיה נדחה המשחק נגד ראשון לציון, יצאו שלילייים בבדיקת PCR והמשחק נגד הפועל אילת צפוי להתקיים. שחקנים שייכנסו לבידוד בגלל היעדר תו ירוק לא יחשבו לצורך ביטול משחק?

דני אבדיה מדבר אחרי הניצחון ביום הולדתו/עריכת וידאו: ניר חן

בשורות חיוביות מכיוון הפועל חיפה כדורסל. בבדיקת ה-PCR שנערכה לשחקני הקבוצה ביום שני לא נמצאו שחקנים חיוביים, כולל כמה שחקנים שיצאו חיוביים בבדיקת האנטיגן וכעת בדיקתם חזרה שלילית. המשמעות היא שכל עוד לא יהיו התפתחויות נוספות בגזרה זו, הקבוצה תתייצב כמתוכנן למשחק נגד אילת ביום שני.

כזכור, המשחק של הפועל חיפה נגד מכבי ראשון לציון נדחה ביום ראשון אחרי שארבעה משחקני הסגל נמצאו חיוביים בבדיקת אנטיגן שערכה הקבוצה בשעות הצהריים, וייערך כעת ביום חמישי הבא (13 בינואר).

מאמן הפועל חיפה בכדורסל, אלעד חסין. ברני ארדוב
צפויים לשוב לפרקט ביום שני. חסין ושחקני הפועל חיפה/ברני ארדוב

שחקני הפועל חיפה שלא מחזיקים בתו ירוק נדרשו להיכנס לבידוד של שבוע, כך על פי תקנות משרד הבריאות, אך גם הם אמורים לשוב לפעילות לפני המשחק. במקביל, קיימת דעה רווחת בליגה שקוראים לא להתחשב בשחקנים שייכנסו לבידוד מאחר ואין להם תו ירוק לצורך ביטול משחקים. בליגת העל קיים מספר לא מבוטל של שחקנים ללא תו ירוק, כולל שחקנים ישראלים, וקבוצות רבות עשויות להיפגע כתוצאה מההחלטה הזאת.

בנושא אחר, בהפועל חיפה אישרו כי אתמול הוגשה עתירה דחופה לנשיאות בית הדין העליון של איגוד הכדורסל לביטול החלטת ועדת החריגים שקבעה כי ספנסר וייס לא ייחשב כשחקן ישראלי. ראשי המועדון שכרו את שירותיו של עורך הדין רועי רוזן, שהיה זה שהגיש את העתירה בשם המתאזרחים שלא הוכרו כשחקנים ישראליים, והקבוצות נאלצו לשלם קנס עבורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully