וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזעזוע בדרך? הנהלת הפועל חולון תיפגש עם מאוריציו בוסקאליה. מארק אוגדן שוחרר

הסגולים, שרחוקים הפסד אחד מסיום העונה האירופית, לא שוללים פיטורים. אם סטפנוס דדאס לא יחזור, גיא גודס יהפוך למועמד מוביל. אחד הזרים של בשיקטאש נשאר בבידוד בישראל, לאחר שנמצא חיובי לקורונה. אוגדן שוחרר ב"החלטה משותפת"

דני אבדיה מדבר אחרי הניצחון ביום הולדתו/עריכת וידאו: ניר חן

התנאים הבשילו אמש (רביעי) לניצחון שיקרב את הפועל חולון לטופ 16 בליגת האלופות.

* בשיקטאש הופיעה ללא שלושה שחקני חמישייה, נותרה עם תשעה שחקנים בלבד בסגל ונאלצה להעלות רכז בן 15 לשבע דקות.

* הסגולים ברחו כבר ברבע הראשון ליתרון 11:19, ולמרות שהוא נמחק בתוך זמן קצר, היא רצה ל-0:12 ופתחה פער של תשע נקודות.

* אדם סמית', שעמד על 4.6 נקודות מאז הגיע להחליף את סטיבן גריי, הפציץ 12 נקודות רק ברבע הרביעי, כשג'ו רגלנד לא תיפקד והגארדים הישראלים לא הצליחו לייצר מהלכים חיוביים.

* וגיא פניני, מי אם לא הוא, סיים ערב חלש עם שלשה שהייתה אמורה להפוך לשלשת ניצחון, וקבעה 71:72, כשעל השעון 9.5 שניות בלבד.

אלא שכל זה לא הספיק, כי חולון מודל ינואר 2022 היא קבוצה כבויה, נטולת אנרגיה ומנהיגות וחסרת יצירתיות.

* דווקא כשאיימה לעלות ליתרון דו ספרתי ולסמן טריטוריה, היא נתקעה במשך 8:27 דקות ללא סל שדה ואיפשרה ליריבתה לרוץ ל-1:12.

* על אף יתרון העומק המובנה, היא לא ייצרה משחק ריצה ולא ניסתה להתיש את בשיקטאש החבולה; ואם לא לרוץ, אז לפחות הייתה בונה לעצמה יתרון פיזי מתחת לסלים, אבל מאמנה לא שקל אפילו לנסות הרכב של שני גבוהים.

* הטורקים הופיעו בסגל חסר, אבל חולון היא זו שקיבלה אפס נקודות משחקני הספסל במחצית הראשונה - ובאמצע הרבע השלישי עוד עמדה על ארבעה קלעים בלבד.

מאמן הפועל חולון מאוריציו בוסקאליה עם מייקל קייזר. אודי ציטיאט
באמצע הרבע השלישי עוד היו לחולון ארבעה קלעים בלבד. מאוריציו בוסקאליה עם מייקל קייזר/אודי ציטיאט

עשרות אוהדים המתינו למאוריציו בוסקאליה בצאתו מהיכל הטוטו וקראו לו להתפטר, והוא חווה על בשרו את הצד הפחות נעים והיותר שלילי של עבודה במועדון כל כך אמוציונלי. הסערה האמיתית התרחשה בכלל בתוך האולם, שם ישבו חברי ההנהלה וניסו למצוא דרך לצאת מהמשבר; ביום ראשון תגיע הפועל תל אביב הלוהטת לחולון, בשלישי ייצאו הסגולים לאיסטנבול - שם הם עלולים לסיים את דרכם האירופית - ובעוד עשרה ימים יעלה גביע המדינה על הפרק, כשיפגשו את הפועל חיפה ברבע הגמר.

לאור תחושת הדחיפות, נראה שהזעזוע מתקרב בצעדי ענק. ראשי המועדון צפויים להיפגש במהלך היום עם המאמן האיטלקי, ושום תרחיש לא נשלל - כשגם פיטורים עומדים על הפרק. אם המהלך הקיצוני הוא זה שייצא לפועל, בניסיון להעיר את השורות לקראת המשחקים הקריטיים, עמית שרף יעמוד על הקווים באופן זמני. בעונתו הרביעית כעוזר המאמן, אחרי שעבד לצד חמישה מאמנים שונים, הוא זוכה לאמון ולהערכה מצד המערכת כמי שאולי יוכל לנווט את הספינה ברגעי משבר.

היום הודיעה הקבוצה על שחרורו של מארק אוגדן. "הדבר נעשה בהחלטה משותפת של המועדון והשחקן שהביאה להפסקת ההתקשרות", נמסר מחולון, "אנו מודים למארק ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו המקצועית".

עוד בוואלה!

הפועל חולון דנה בעתידו של מאוריציו בוסקאליה, סטפנוס דדאס יחזור?

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חולון מארק אוגדן. אודי ציטיאט
עזב. אוגדן/אודי ציטיאט
מאמן נבחרת ישראל גיא גודס. דני מרון
אם חולון תפנה לשוק הישראלי, הוא יהפוך מיד למועמד. גיא גודס/דני מרון

רשימת המועמדים לתפקיד המאמן הבא - אם וכאשר - אינה ארוכה, ואין בה בשלב זה שמות מפתיעים. לצד הרצון להנחית בחזרה את סטפנוס דדאס, במועדון מבינים שמדובר בסיטואציה מורכבת שעלולה להיגרר זמן רב בשל מחויבותו לא.א.ק אתונה. אם היווני לא ישוב, יהפוך מאמן נבחרת ישראל גיא גודס למועמד מוביל ומועדף, אם כי ההנהלה תעדיף להימנע מהתחייבות לעונה הבאה.

בצל האירועים הסוערים על המגרש ומחוצה לו, גם גל התחלואה מייצר מצבים מוזרים בסדרת הפליי אין. אחד משלושת הזרים הנעדרים של בשיקטאש התגלה כחיובי לקורונה רק לאחר הנחיתה בישראל, ובזמן שחבריו עזבו הבוקר את הארץ, הוא נותר במלון בידוד. ראשי המועדון הטורקי יצטרכו להכריע אם להותירו כאן במשך שבוע וחצי עד להשלמת תקופת הבידוד, או להעב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully