וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון שוב נכנעה לשלשת ניצחון על הבאזר והפסידה ליוסטון, 8 ו-8 לדני אבדיה

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 9:27

אחרי שברון הלב מול שיקגו, הפעם פורטר הצעיר ניצח את וושינגטון 111:114 עם שלשת ניצחון וקטע ליוסטון רצף של שמונה הפסדים. אבדיה סיים עם 2 מ-12 מהשדה, וכמו כל הקבוצה סבל מערב קליעה חלש

דני אבדיה מדבר אחרי הניצחון ביום הולדתו/עריכת וידאו: ניר חן

עוד אכזבה לוושינגטון. אחרי שבשבוע שעבר נכנעה לשיקגו ודמאר דרוזן עם שלשה על הבאזר, הלילה (בין רביעי לחמישי) היה זה קווין פורטר ג'וניור שקבר שלשה מהפינה והעניק ליוסטון ניצחון מתוק בוושינגטון, 111:114. זה הפסד רביעי בששת המשחקים האחרונים עבור הוויזארדס, שירדו למאזן 19:19.

דני אבדיה שוב פתח בחמישייה, אבל סבל מערב קליעה חלש. אומנם הישראלי הצליח לסיים עם 8 נקודות ו-8 ריבאונדים, אבל רק ב-2 מ-12 מהשדה (1 מ-5 לשתיים, 1 מ-7 מהשלוש, 3 מ-4 מהעונשין), והוסיף איבוד אחד לצד אסיסט אחד (וחסימה אחת). הוא שיחק 33 דקות (רק קייל קוזמה וקנטביוס קולדוול פופ שיחקו יותר ממנו), שבמהלכן מאזן הפלוס/מינוס שלו היה 11-.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול יוסטון. רויטרס
וושינגטון לא מצליחה להיכנס לקצב. אבדיה/רויטרס

וושינגטון שוב הופיעה בסגל חסר מאוד, והלילה גם קיצרה את הרוטציה ושיתפה רק תשעה שחקנים. בראדלי ביל סיים עם 27 נקודות, אבל יצא בעבירה שישית 9 דקות לסיום והותיר את הקבוצה בלי הקלע המוביל שלה. קולדוול פופ היה מצוין עם 26 נקודות (5 מ-9 מהשלוש), אבל קייל קוזמה הרבה להחטיא גם הוא, ולמרות 24 נקודות הוא סיים עם 0 מ-8 מהשלוש - כאשר כל וושינגטון מסיימת את המשחק עם 10 מ-39 מעבר לקשת (25.6 אחוז בלבד). ואם זה לא הספיק, דאוויס ברטאנס נפצע במהלך המשחק, ירד לספסל ולא חזר.

פורטר חזר למגרשים יחד עם כריסטיאן ווד אחרי שהשניים הושעו על ידי המועדון למשחק אחד בעקבות עבירת משמעת. ווד קלע 22 נקודות וקלט 11 ריבאונדים, וסייע לרוקטס (28:11) לקטוע רצף של שמונה הפסדים. ג'יילן גרין קלע 22 למנצחים, אריק גורדון הוסיף 19.

עוד בוואלה!

דני אבדיה חוגג יום הולדת 21: איך הוא בהשוואה לעומרי כספי?

לכתבה המלאה
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול יוסטון. רויטרס
ערב חלש בהתקפה. אבדיה/רויטרס
קווין פורטר ג'ונור חוגג סל ניצחון עבור יוסטון רוקטס. G Fiume, GettyImages
אחרי דרוזן, הפעם פורטר חוגג בוושינגטון/GettyImages, G Fiume

"לא אהבתי את הגישה שלנו למשחק גם בפתיחה וגם ברבע השלישי. היינו אדישים. אסור לנו להסתכל על המאזן של היריבה ולתת לזה להשפיע עלינו", אמר המאמן המפסיד ווס אנסלד ג'וניור. המשחק הבא של הוויזארדס יהיה בשיקגו מול הבולס בלילה שבין שישי לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully