וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה פינת ספרד: הפועל ירושלים מסיימת את שלב הבתים במנרסה

5.1.2022 / 19:56

עם שמונה שחקני רוטציה בלבד, האדומים ינסו לנעול בחמישי (13:30) את המקום השני ולהגיע לסדרת הפליי אין נגד פרומיטיי. הפסד יוריד אותם למקום השלישי ויפגיש אותם עם טנריפה. יותם הלפרין: "כולם מבינים מה מונח על הכף"

יומיים לאחר שרוב סדרות הפליי אין בליגת האלופות נפתחו, הפועל ירושלים תשלים סוף סוף מחר (חמישי, 13:30) את הופעותיה בשלב הבתים - כשתתארח במנרסה - ובסיום תדע גם מול תתמודד על הכרטיס לטופ 16.

שחקן הפועל ירושלים ג'יילן אדאמס חוגג. דני מרון
משמעותי יותר מתמיד. אדאמס/דני מרון

בכמה מילים: המשמעות ברורה ופשוטה; ניצחון יעניק לאדומים את המקום השני ויציב אותם עם יתרון ביתיות בסדרת הטוב משלושה נגד אלופת אוקראינה, פרומיטיי, המאומנת בידי ננו גינזבורג. אם יפסידו, הם יסיימו במקום השלישי ויחזרו לספרד כבר בשבוע הבא כדי לפגוש את טנריפה, ללא יתרון הביתיות.

במרכז ההתמודדות: ג'יילן אדאמס. ירושלים תופיע בהרכב חסר וברוטציה קצרה של שמונה שחקנים קבועים בלבד, לאור היעדרותו של שון קילפטריק (שנמצא חיובי לקורונה), ובשל העובדה שנועם דוברת וג'ון אגבונו לא נכללו בסגל במועד המקורי של המשחק, לפני כשבועיים. אדאמס, שגם כך קולע 17.8 נקודות למשחק באירופה וצלף 26 נקודות בהפסד למכבי תל אביב, יהיה משמעותי יותר מתמיד ויידרש לחפות גם על מי שחסר.

סולימן בריימו, הפועל ירושלים. דני מרון
ירושלים חיכתה למשחק הזה. בריימו/דני מרון

"אנחנו חסרים את שון, אבל כל מי שכאן מבין מה מונח על הכף", אמר המאמן יותם הלפרין. סולימאן בריימו הוסיף כי "חיכינו הרבה זמן למשחק הזה. ההיעדרות של שון הופכת את המשימה להרבה יותר קשה, אבל אנחנו צריכים לצאת למגרש ולהילחם כדי להביא את הניצחון".

ג'ו תומאסון, מנרסה. ברני ארדוב
בירושלים מכירים היטב את כוכב הספרדים. תומאסון/ברני ארדוב

היריבה: מנרסה חזרה לשחק אתמול בתום כחודש של השבתה, בגלל התפרצות קורונה בקבוצה. היא נראתה טוב בהפסד הביתי הדחוק 92:87 לריאל מדריד בליגה הספרדית, אבל תצטרך למצוא את הכוחות והאנרגיות לחזור שוב למגרש אחרי 38 שעות בלבד. לקבוצה מאזן מושלם בליגת האלופות, ומקומה בטופ 16 הובטח כבר מזמן.

שימו לב ל: ג'ו תומאסון. אקס גלבוע/גליל הוא הסקורר המוביל של מנרסה, ונגד ריאל נראה שלא הושפע מההפסקה הכפויה כשקלע 15 נקודות (כולל 5 מ-6 לשתיים, למרות שאדי טבארס הענק המתין בצבע). הוא עומד על דאבל פיגרס בשבעה משמונת המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully