וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקדמה לגביע: עירוני נס ציונה תארח בחמישי את בני הרצליה

5.1.2022 / 10:00

כשבוע וחצי לפני שייפגשו שוב ברבע גמר גביע המדינה, הכתומים ירצו לנקום בקבוצה הלוהטת מהשרון, שהביסה אותם ב-24 הפרש בסיבוב הראשון

דני אבדיה מדבר אחרי הניצחון ביום הולדתו/עריכת וידאו: ניר חן

משחקי המחזור ה-13 בליגת העל יימשכו מחר (חמישי, 19:00) כשעירוני נס ציונה תארח את בני הרצליה. במשחק הראשון בין הקבוצות העונה הביסה הקבוצה מהשרון את הכתומים בתוצאה 60:84. שתי הקבוצות יתמודדו זו מול זו בהרצליה בעוד כשבוע וחצי, במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

הנתונים: בעוד שהמפגשים בין הקבוצות באולם היובל הולידו משחקים חד צדדיים, שנגמרו ביותר מ-15 הפרש, במשחקי הבית של נס ציונה אף משחק לא הסתיים בפער גדול מ-12 נקודות. כריס באב רשם את משחקו החלש ביותר העונה עם 3 נקודות בלבד דווקא בניצחון המוחץ של הרצליה על נס ציונה. גולן גוט לא קלע בשני המשחקים האחרונים, ובששת המחזורים האחרונים הוא קלע 4 שלשות בלבד מ-33 ניסיונות.

גולן גוט, עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
ינסה להתאושש מהתקופה הרעה. גולן גוט/לירון מולדובן

במרכז ההתמודדות: גולן גוט. הישראלי המוביל של נס ציונה ינסה להתאושש מהתקופה הרעה שעוברת עליו ולהוביל את קבוצתו לניצחון חשוב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בכמה מילים: דווקא אחרי ההתאוששות של עירוני נס ציונה, עם חמישה ניצחונות רצופים, הקבוצה נתקעה והפסידה שלושה מארבעת משחקיה האחרונים בצורה חד צדדית. הכתומים מספרים על כך שיותר מדי שחקנים נמצאים בכושר לא טוב ומקווים להתאוששות במשחק נגד בני הרצליה, שהפסד בו ירחיק את הקבוצה של ליאור ליובין מהצמרת. בצד הכחול רוצים להמשיך את העונה הנהדרת שלהם ואת המומנטום הנפלא, שכולל ארבעה ניצחונות רצופים. שמארקוס קנדי צפוי שלא להתלבש פעם נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully