וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב צפויה לפנות לטיירוס מגי, המשחק נגד אלבה ברלין בספק

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 20:01

הצהובים בעקבות אקס הפועל חולון שמשחק בבורגוס הספרדית. התפרצות קורונה אצל הגרמנים ולא ברור אם יוכלו להגיע ברביעי ליד אליהו, בלאט וזוסמן שליליים. נאנלי ליבן את המחלוקות עם ספרופולוס וחזר לאימונים

יאניס ספרופולוס מסכם את ההפסד לאנאדולו אפס/צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: אסף דרורי

אכזבה במכבי תל אביב מדחיית משחק הבית נגד באסקוניה שתוכנן להיערך מחר (חמישי). מלבד הרצון לסיים את המשבר המקצועי ולשים קץ לרצף שמונת ההפסדים ביורוליג, הצהובים תכננו לערוך במשחק את חגיגות פתיחת שנת ה-90 למועדון ולעלות לשחק עם מדים לבנים.

"הייתה לנו הרגשה טובה לקראת המשחק הזה", אמר אמש אחד מאנשי הקבוצה, "רצינו לעשות חגיגה כל עוד זה אפשרי, אבל לקורונה יש תוכניות משלה. נצטרך לדעת להמשיך מהנקודה הזאת ולנסות לייצר מומנטום חיובי בליגה".

במכבי תל אביב לקחו בחשבון כבר בתחילת השבוע את האפשרו שהמשחק יידחה, אבל מבאסקוניה לא הגיעו דיווחים מפורטים על כמות החיוביים לקורונה ולכן התחושה הייתה חיובית. אתמול בשעות הערב יצרו הבאסקים קשר עם אנשי מכבי ועדכנו אותם כי חלה התפתחות מפתיעה והם לא יכולים להגיע. במכבי עוד יצרו קשר עם היורוליג כדי לבדוק את הנושא לפני שקיבלו הודעה רשמית כי המשחק לא יתקיים.

אגב קורונה ודחיות, בבדיקות שנערכו אמש לשחקני ואנשי אלבה ברלין התגלו מספר רב של שחקנים ואנשי צוות מאומתים, כשתמיר בלאט ויובל זוסמן לא בין הנדבקים. המשמעות היא שהמשחק בין הקבוצה הגרמנית למכבי תל אביב ביום רביעי הבא ביורוליג בספק גדול.

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' עם סקוטי ווילבקין, יפתח זיו. ברני ארדוב
במכבי תל אביב הרגישו שזה המשחק שיחזיר אותם לעניינים/ברני ארדוב

בינתיים ג'יימס נאנלי חזר אתמול לאימוני הקבוצה וייתכן שיתלבש למשחק הליגה הקרוב נגד עירוני נס ציונה ביום ראשון. הגארד האמריקאי יזם בבוקר פגישה עם מאמן הקבוצה יאניס ספרופולוס וליבן את המחלוקת עם היווני, ולאחר מכן הוחלט על החזרתו לאימונים סדירים ולסגל.

במקביל להחזרתו של נאנלי, בקבוצה ממשיכים לחפש גארד זר ומקווים שעד למשחק היורוליג נגד פנאתינייקוס, אם יתקיים במועדו, יצליחו לחזק את הסגל בשחקן נוסף. הכוונה של הצהובים היא להוסיף שחקן יוצר שיעזור לסקוטי ווילבקין וקינן אוואנס. בשלב זה בריאן אנגולה לא יצורף, ובקבוצה בודקים מועמדים נוספים לתפקיד.

מועמד לחזק את הקו האחורי של הצהובים הוא לא אחר מאשר טיירוס מגי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חולון והשנה משחק בבורגוס הספרדית. האלופה מעוניינת לצרפו, ועל אף שבין הצדדים אין מגעים, במועדון העריכו היום כי מגעים יחלו בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully