וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מנצ'סטר יונייטד נגד רנגניק, חדר ההלבשה מפולג ומפורק

בתקשורת האנגלית מדווחים שמערכת היחסים בין שחקני השדים האדומים "גרועה מתמיד", המאמן הגרמני ועוזריו תחת מתקפה ולא פחות מ-11 שחקנים "מחפשים לברוח בינואר"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - וולבס 1:0/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד שוב פישלה בגדול כשביום שני נכנעה בביתה 1:0 לוולבס, במשחק שלולא השוער דויד דה חאה כנראה היה מסתיים בתוצאה מביכה עוד יותר עבור השדים האדומים, ואם להסתמך על הדיווח הלילה (בין שלישי לרביעי) ב"דיילי מייל", נראה שבתיאטרון החלומות כבר נערכים להתרסקות נוספת.

כמעט חודשיים אחרי שסולשיאר פוטר והוחלף במאמן הזמני, הגרמני רלף רנגניק, בממלכה מדווחים כי רבים משחקני מנצ'סטר יונייטד לא מרוצים מהמאמן החדש ומספרים על חדר הלבשה מפולג. "יש בעיה במנצ'סטר יונייטד והיא לא משפיעה לטובה על אף אחד במועדון, בוודאי לא על השחקנים", נכתב ב"דיילי מייל".

רלף רנגניק מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
המאמן הוחלף, הבעיות רק הלכו והצטברו. רנגניק/רויטרס

נטען כי החזית המאוחדת שהציגו שחקני מנצ'סטר יונייטד התפרקה דווקא אחרי פיטורי סולשיאר וב"מירור" הגדילו לעשות כשפרסמו שלא פחות מ-11 שחקנים בסגל רוצים לעזוב את המועדון בינואר ומתקשים לקבל את שיטת העבודה של רנגניק ועוד יותר את של עוזריו. גם הטקטיקה שמנסה להנחיל רנגניק לא מרשימה את שחקני מנצ'סטר יונייטד, בוודאי לא את אלו שמיעטו לשחק תחת סולשיאר וגם כעת לא זוכים לקרדיט מהגרמני וביניהם אנתוני מרסיאל שעשוי בקרוב לעזוב לסביליה, אדינסון קבאני, ג'סי לינגארד, חואן מאטה, דוני ואן דה בייק והשוער דין הנדרסון - כולם "מחפשים לברוח" לפי הכתוב.

גם השחקנים הבכירים במועדון, ששמם לא צוין, הודו כי מצב חדר ההלבשה הוא הגרוע ביותר שהיה זה תקופה ארוכה ולמרות הכישלונות של המועדון בשנים האחרונות וגם הזכירו כיצד בנובמבר, כאשר כריסטיאנו רונאלדו הזמין לארוחת ערב במטרה לגבש את הקבוצה, מספר שחקנים נעדרו מהאירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully