וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאקו נקנס בחצי מיליון יורו והתנצל: "אל תפקפקו במחויבות שלי"

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 22:20

אחרי שהודח מהסגל מול ליברפול, חלוץ צ'לסי גם נקנס לאחר "שיחה חיובית" עם מאמנו וישוב נגד טוטנהאם הגביע הליגה. טוכל: "היה חשוב להבין שהוא לא עשה זאת כדי לפגוע". הבלגי: "הייתי צריך להיות יותר ברור"

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:2/ספורט1

רומלו לוקאקו גרם לסערה גדולה בצ'לסי בעקבות הריאיון שלו ל"סקיי", שבו הוא אמר במפורש שהוא אינו מרוצה מהסיטואציה שלו במועדון ודיבר לא מעט על אינטר האקסית שלו, אליה הוא ירצה לחזור בעתיד הקרוב. החלוץ הבלגי הודח מסגל הבלוז ב-2:2 מול ליברפול בקרב הצמרת, אך הספיק לשוחח מאז עם תומאס טוכל מאמנו בניסיון ליישר את ההדורים.

רומלו לוקאקו, חלוץ צ'לסי. James Williamson, GettyImages
השאיר את הפרשה מאחוריו? לוקאקו/GettyImages, James Williamson

ב"רפובליקה" האיטלקי טוענים שהשניים אכן התפייסו, אך לוקאקו לא ייצא נקי מהפרשה הזו והוא ייקנס בסכום של 500 אלף יורו. בלונדון מדווחים שרומן אברמוביץ' הבעלים של הבלוז מגבה את טוכל בנושא הזה, ובכל מקרה לוקאקו יחזור לסגל הקבוצה לקראת המשחק הבא שמצפה לה נגד טוטנהאם בגביע הליגה ביום רביעי (21:45, ספורט1).

במסיבת העיתונאים לקראת הדרבי הלונדוני, אמר טוכל על לוקאקו: "קודם כל, אנחנו שמחים שלקחנו את הזמן כדי לדבר איתו אחרי שהעניין נרגע. הוא התנצל על הדברים והוא חוזר לסגל. היה לנו חשוב להבין שהוא לא עשה את הריאיון במכוון או במטרה לפגוע וחשוב להבין שזו הפעם הראשונה שהוא התנהג בצורה כזו - האירוע לא גדול כמו שמנסים לצייר אותו, אבל רומלו התנצל והוא מבין למה הוא גרם ומרגיש אחראי כדי להשכיח את זה. אולי יש קצת טעם רע מהאירוע, אבל אין שום ספק לגבי המחויבות שלו לקבוצה ולמועדון".

רומלו לוקאקו שחקן צ'לסי עם תומאס טוכל. Marc Atkins, GettyImages
יישרו את ההדורים. טוכל ולוקאקו/GettyImages, Marc Atkins

בשעות הערב התראיין הבלגי לאתר הרשמי של הבלוז ואמר: "אני מתנצל בפני האוהדים על תחושת האכזבה לה גרמתי. אתם מכירים את החיבור שיש לי למועדון מאז שהייתי נער, אז אני מבין את התסכול שלכם. כעת עליי להחזיר את האמון שלכם בי ואעשה את המיטב כדי להראות מחויבות בכל יום על מגרש האימונים ולנסות לנצח במשחקים. אני מתנצל בפני המאמן, השחקנים וההנהלה כי זה לא היה הרגע הנכון".

"הייתי צריך להיות הרבה יותר ברור במסר שלי", המשיך לוקאקו, "הראיון היה על הפרידה מאוהדי אינטר, ולא על חוסר כבוד לצ'לסי. הם עשו מאמץ גדול להחזיר אותי, רציתי לשוב הנה. הם לא צריכים לפקפק במחויבות שלי. תמיד אמרתי שאני רוצה להגיע לכאן ולהצליח, בגלל זה חתמתי על חוזה לחמש שנים. אמרתי ששחקנים חולמים על באיירן מינכן, ריאל מדריד וברצלונה? ילדים חולמים על המועדונים הללו, אבל בשבילי החלום היה צ'לסי. כשבאתי לצ'לסי בפעם הראשונה הייתי בן 18, ולא הלך לי טוב. עכשיו חזרתי בגיל 28 כשאני בשיא שלי, אני לא יכול להרוס את זה. עבדתי קשה עשר שנים בשביל ההזדמנות הזו ואני באמת שמח להיות כאן".

רומלו לוקאקו, שחקן צ'לסי. James Williamson, GettyImages
יחזיר את אמון הקהל? לוקאקו/GettyImages, James Williamson

כזכור, לוקאקו עורר הרבה הדים אחרי שאמר בין היתר: "אני מתגעגע ללאוטרו. לא הייתי צריך לדבר איתו יותר מדי על המגרש, הייתי מוכן למות על הדשא בשבילו. לאוטרו לצ'לסי? לא, שהוא יישאר שם, אני זה שאחזור. מכל השחקנים ששיתפתי איתם פעולה, הוא בטופ 3 לצד קווין דה בראונה ואדן הזאר".

לוקאקו לא יחזור בשלב זה לאינטר וימשיך בצ'לסי, אך לא מן הנמנע שהקאמבק של הבלגי יהיה מהיר מהצפוי וכבר בעונה הבאה הוא יחזור לאינטר, שכרגע נראה שהיא בדרך הבטוחה לזכות בסקודטו שני רצוף אחרי 9 שנות שילטון של יובנטוס היריבה השנואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully