וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספיליקואטה זועם שמאנה לא הורחק, ואן דייק: "הפער מסיטי גדול"

קפטן צ'לסי הביע את מורת רוחו על כך שלא נשלף כרטיס אדום לסנגלי: "זה לא משנה שעברו כמה שניות". טוכל אישר שייפגש עם לוקאקו. בלם ליברפול: "האליפות תלויה בהם"

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:2/ספורט1

אחד המשחקים הטובים ביותר של העונה נערך הערב (ראשון) בסטמפורד ברידג', כאשר צ'לסי השנייה אירחה את ליברפול השלישית במשחק המרכזי של המחזור ה-21 בפרמיירליג. הן נפרדו ב-2:2 מהנה למדי ובמהלכו גם אולי זכינו לראות את שער העונה אחרי הביצוע המרהיב של מתאו קובאצ'יץ', אולם מיד עם שריקת הסיום הרוחות סערו דווקא בעקבות אירוע שהתרחש כ-20 שניות משריקת הפתיחה.

סאדיו מאנה, שחקן ליברפול. Catherine Ivill, GettyImages
ניצל מכרטיס אדום אחרי 20 שניות. מאנה/GettyImages, Catherine Ivill

סאדיו מאנה, הסנגלי של ליברפול שבדקה התשיעית הבקיע את השער הראשון במשחק, חבט בפניו של אספיליקואטה כבר בדקה הראשונה וספג כרטיס צהוב בלבד, למורת רוחם של אנשי צ'לסי שלהפעתם שופטי המסך לא התערבו. אספיליקואטה לא הסתיר את דעתו בנושא וטען בסיום: "לפעמים אנחנו רואים בליגה פנדלים שהם פשוט בדיחה, לפעמים אנחנו רואים מהלכים שמסכנים אחרים ולא ננקטת שום פעולה. זה היה כרטיס אדום ברור, זה לא משנה שעברו רק כמה שניות זה אדום. אני לא מצליח להבין את ההחלטה, שהיא גם משמעותית כי היא הייתה משנה את המשחק".

מי שלא הסכים עם אספיליקואטה הוא שחקן העבר והפרשן כיום, גיימי קראגר שכמובן מזוהה עם ליברפול במדיה שיחק לכל אורך הקריירה: "זה לא היה מרפק ולכן אני לא חושב שזה כרטיס אדום", טען.

סינק תומאס טוכל אחרי ה-2:2 מול ליברפול/ספורט1

אספיליקואטה גם נשאל על כך שמנצ'סטר סיטי פתחה יתרון דו ספרתי בפסגה, 10 נקודות מהם ו-11 מליברפול, והודה: "אנחנו צריכים להרים את הרמה שלנו. כבר פיגרנו 2:0 ולליברפול הייתה הזדמנות להבקיע את השלישי ולגמור את המשחק, אבל אחר כך שיחקנו טוב והייתה חסרה לנו הסיומת בהתקפה. כמובן שזו תוצאה טובה למנצ'סטר סיטי , אבל זה הכדורגל ואנחנו היינו צריכים לוודא שלא ייפתח פער כזה".

בדומה לקפטן שלו, גם המנג'ר תומאס טוכל טען שמאנה צריך היה לקבל כרטיס אדום והבהיר שכלל לא משנה שהיה זה מקרה כבר בשניות הפתיחה. בנוסף, אישר כי מחר הוא ישוחח עם רומלו לוקאקו, החלוץ שנופה מהסגל בעקבות הריאיון שהעניק לפני כשלושה שבועות והתפרסם רק בסוף השבוע וגם הסביר שהוא נופה כי לא יכול היה לשוחח איתו לפני המשחק. "זה היה קאמבק כמעט מושלם שלנו, לא היינו רחוקים מלבצע מהפך, אבל אנחנו לא יכולים לומר שלנצח את ליברפול זו חובה - זו קבוצה שתמיד צריך להילחם קשה מולה ולצערי עשינו טעויות קשות בפתיחה", הוסיף על ה-2:2 בו קבוצתו חזרה מפיגור כפול.

וירג'יל ואן דייק, בלם ליברפול. Shaun Botterill, GettyImages
בליברפול מודים שהכל תלוי כעת במנצ'סטר סיטי. ואן דייק/GettyImages, Shaun Botterill

מנגד, ליברפול שבשבוע שעבר הפסידה 1:0 ללסטר, מעדה מחזור שלישי ברציפות ונותרה במקום השלישי חרף העובדה שהייתה ביתרון כפול כעבור 26 דקות. היא גם תיאלץ להסתדר בתקופה הקרובה בין השאר ללא מוחמד סלאח וסאדיו מאנה שיוצאים לאליפות אפריקה, ויהיה מעניין לראות כיצד היא תסתדר בלעדיהם בתקופה הקרובה.

הקפטן ג'ורדן הנדרסון ניסה להגן על מאנה בסיום: "סאדיו תמיד משחק חזק במטרה לנצח והתאכזבתי שהוא קיבל כרטיס צהוב, כי ראו שהעיניים שלו על הכדור ואני לא חושב שהייתה כאן כוונה לפגוע, אבל אתם יודעים יותר טוב ממני".

על הפער ממנצ'סטר סיטי הוסיף הנדרסון: "צ'לסי קבוצה טובה ואנחנו נתנו את הכל בשביל לנצח. נכון שזו תוצאה טובה לסיטי, אבל אנחנו מאוכזבים כי לא שיחקנו כמו שרצינו".

גם הבלם וירג'יל ואן דייק הודה בסיום: "זה לא בלתי אפשרי להדביק את הפער מנצ'סטר סיטי, אבל זה פער גדול וכעת זו רק מנצ'סטר סיטי שיכולה להפסיד את האליפות. אנחנו לא יכולים להוביל 0:2 ולאפשר להם לחזור עוד לפני המחצית, אבל לצערי לא הצלחנו לעמוד במטרה לצאת מכאן עם שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully