וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי עצבני: "השחקנים נראו כאילו הם בחופשה. בנזמה לא היה טוב"

מאמן ריאל מדריד כעס לאחר ההפסד 1:0 לחטאפה: "נתנו להם שלוש נקודות". קאסמירו: "הפסדנו בגלל טעות אחת, של שחקן בעונה מדהימה"

צפו בקליפ שערי השנה ב-2021/ספורט1

במשחק הראשון של שנת 2015, עם קרלו אנצ'לוטי על הקווים, ריאל מדריד הפסידה 2:1 בוולנסיה ונעצרה אחרי 22 ניצחונות רצופים. היום (ראשון), במשחק הבכורה שלה ב-2022, ריאל הפסידה 1:0 אצל חטאפה ונעצרה אחרי 15 משחקים ללא הפסד. טעות של אדר מיליטאו בדקה התשיעית הובילה לשער של אנס אונאל, וחטאפה חגגה ניצחון ראשון על הבלאנקוס מאז אוגוסט 2012 ואחרי שלקחה מולם רק שתי נקודות ב-16 המפגשים הקודמים.

הפער בפסגה עומד עדיין על שמונה נקודות, אבל לסביליה המדורגת שנייה חסרים שני משחקים והיא תוכל להקטין אותו לשתי נקודות בלבד.

קאסמירו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יש עוד דרך ארוכה. קאסמירו/רויטרס

המאמן קרלו אנצ'לוטי אמר בסיום: "השחקנים היו עצבניים. איבדנו כדורים והפסדנו יותר מדי מאבקים אחרי השער שלהם. הקבוצה הייתה בחופשה היום. לא היה ריכוז ולא כלום. נתנו להם שלוש נקודות. מה אני יכול עוד לומר? זה נראה כאילו כולם עדיין בחופשה. לא שיחקנו טוב, אבל אנחנו עדיין בפסגה וצריכים להמשיך להילחם. להגיד מי לא שיחק טוב? לא אנקוב בשמות, אבל אם צריך אז בנזמה לא שיחק טוב".

הקשר הברזילאי קאסמירו אמר בסיום: "הפסדנו בגלל טעות אחת, טעות של שחקן שנותן עונה מדהימה. זה קורה. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה ולהשאיר את הטעויות מאחור. יש עוד דרך ארוכה לפנינו. זו ריאל מדריד, אנחנו צריכים לשחק טוב יותר. קודם כל עבור האוהדים שלנו".

כוכב העבר פג'ה מיאטוביץ' מתח ביקורת: "זה היה משחק רע. בלי קצב, בלי תשוקה, הכול כל כך לאט. והשינויים לא תרמו כלום, המחליפים לא הביאו שום דבר חיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully