וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' רוצה לעשות שינויים. כעס ואכזבה מגררו ופריצה

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 20:39

תחושות קשות במכבי תל אביב אחרי ההפסד בחיפה: המאמן ירצה להתחזק, אבל ספק אם גולדהאר יאשר הוצאה כספית נוספת. הפנמי עשוי להיקנס על כך שלא לחץ יד לשחקן שהחליף אותו, מחליפו אכזב מאוד ביכולת וחוסר הפרגון לבן חיים. שחקן: "הרוב שאלו כמה חיפה תביס אותנו"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:3 על מכבי תל אביב/ספורט1

תחושות קשות מאוד במכבי תל אביב אחרי ההפסד הכואב כל כך אמש (שני) למכבי חיפה 2:3. עד הדקה ה-77 הצליחו השחקנים של מלאדן קרסטאיץ' להחזיק מעמד מול העליונות של האלופה, אבל אז הכל התפרק עם שלושה שערים בתוך עשר דקות, שהמחישו עד כמה הפער בין שתי הקבוצות גדול בעונה הזו.

במכבי תל אביב מבינים הבוקר שההפסד אמש הוא גם סוף לתקופה ארוכה של שליטה צהובה במשחקי הסופר קלאסיקו של הכדורגל הישראלי. כעת הפנים הם לא רק לסיים את העונה הזו עם כרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג, אלא ויותר חשוב מכך לתכנן איך מכבי תל אביב מצמצמת את הפער שנפתח בינה לבין מכבי חיפה והפועל באר שבע.

כבר עתה ברור כי המאמן מלאדן קרסטאיץ' ירצה לעשות שינויים בחלון הנוכחי שנפתח היום. בשביל זה צריך הבעלים מיטש גולדהאר לאשר הוצאות כספיות חדשות וספק אם הוא יהיה מוכן לכך. לגולדהאר נאמר כל העת שסגל השחקנים של מכבי תל אביב מספיק טוב כדי להיאבק על האליפות גם העונה. זו הסיבה שהוא החליט לעשות שינוי ולהביא את קרסטאיץ' והצוות שלו במקום פטריק ואן לוון. כדי שקרסטאיץ' יוכל לבנות מכבי תל אביב חדשה, הוא צריך אמצעים וזמן כי עם הכלים האלה שיש לו כעת, הוא לא יכול להגיע למטרה שלשמה הוא הובא. לא העונה וגם לא בעונה הבאה.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
ירצה לעשות שינויים. קרסטאיץ'/מאור אלקסלסי

קרסטאיץ' השאיר אתמול על הספסל את ברנדלי קובאס. שחקן הרכש בעל השכר הכי גבוה במכבי תל אביב חתום לעונה נוספת ונראה שאם המאמן הסרבי ימשיך לעוד עונה, השניים לא יוכלו להיות יחד כי מאמן מכבי תל אביב מחפש שחקנים מהירים ואנרגטיים וקובאס הוא לא מהשחקנים שהוא מחפש.

בקבוצה כועסים מאוד על אדוארדו גררו, שהוחלף ויצא מבלי שלחץ יד לשחקן שהחליף אותו. אף שקרסטאיץ' סימן לו לעבור דרך קו האמצע ולצאת בצורה מכובדת, ירד החלוץ הצעיר ישירות לספסל והוא עשוי להיקנס על כך ואולי אף לאבד את חולצת ההרכב במשחק הקרוב מול הפועל באר שבע.

העניין הוא שמי שאמור להחליף אותו הוא סטיפה פריצה והוא עצמו רשם אמש כמחליף דקות איומות. אלה לא רק שני איבודי הכדור שלו שהובילו לשערים שספגה מכבי תל אביב, זה גם הניסיון שלו לקחת את הפנדל שסחט בתחילה טל בן חיים, בטרם שונתה ההחלטה של השופט לירן ליאני. בקבוצה התאכזבו מההתנהגות של החלוץ הקרואטי שבמקום לפרגן לבן חיים שסחט את ההכשלה, ניסה לקחת לעצמו את כדור העונשין, עד שכאמור בוטלה ההחלטה. פריצה כועס על כך שאיבד את מקומו בהרכב לגררו ובשני המשחקים האחרונים עלה רק מהספסל, אבל במכבי תל אביב מצפים ממנו להתנהגות הרבה יותר בוגרת ומקצוענית.

אדוארדו גררו שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
כעס גדול על ההתנהגות שלו. גררו/מאור אלקסלסי

אחרי שגמרו לפרוק את העצבים בחדר ההלבשה ולכעוס על עצמם, נשמעו גם קולות אחרים אמש כשהקבוצה חזרה לתל אביב. אחד השחקנים סיפר: "הרוב שאלו כמה מכבי חיפה תביס אותנו, אבל בשורה התחתונה עד הדקה ה-77 הובלנו 0:2 והיינו מאוד בתוך המשחק. עם כל האכזבה והכעס, אנחנו גם צריכים להיות גאים על המחצית הראשונה בעיקר. זה לא שבאנו לחיפה והתפרקנו. ייצגנו את המועדון בכבוד עד שחטפנו את השערים האלה שיכולים לקרות פעם בהרבה זמן. לחטוף שלישייה כזו תוך עשר דקות זה לא משהו שקורה בכל יום".

לקראת המשחק מול הפועל באר שבע בשבת, יחזיקו אצבעות במועדון לקרסטאיץ' ולצוות שלו כדי שיוכלו להשכיח מהשחקנים את מה שקרה אמש. המאמן הסרבי שהיה מאוד כעוס אחרי המשחק, נרגע בהמשך והתחייב שהוא יביא את השחקנים ברמת מוכנות גבוהה למשחק מול המוליכה בשבת בבלומפילד.

במחזור הקרוב תארח מכבי תל אביב את המוליכה הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully