וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הביסה 55:76 את נס ציונה ושמרה על המקום השני

כריס ג'ונסון קלע 25 נקודות (4/5 לשלוש), מייקל קייזר הוסיף 15 נקודות ו-10 כדורים חוזרים והחבורה של בוסקאליה הביסה את זו של ליובין. בארטלי עם 16 נקודות הוביל את קלעי האורחת

הסיבוב השני בליגת העל בכדורסל יצא לדרך הערב (רביעי) עם קרב הצמרת בין הפועל חולון לעירוני נס ציונה, שהסתיים בניצחון מוחץ של המקומיים במשחק שפתח את המחזור ה-12.

קבוצתו של מאוריציו בוסקאליה שבה למסלול הניצחונות במחזור הקודם עם 74:75 על הפועל באר שבע ושבה למקום השני בליגה, עליו היא שמרה בזכות הניצחון היום על החבורה של ליאור ליובין. דווקא נס ציונה החלה את המשחק טוב ביותר עם ריצת 0:8, אבל כריס ג'ונסון קלע תשע נקודות רצופות בדרך ל-25 במשחק כולו (4/5 מחוץ לקשת) ונהנה מסיוע של מייקל קייזר שסיים עם דאבל-דאבל של 15 נקודות ו-10 ריבאונדים ומשם הדרך למהפך הייתה קצרה.

פרנק בארטלי וסימסילה שיטו יחד עם טים סוארס עוד השאירו את האורחים במשחק והצליחו למחוק פיגור דו ספרתי ולצמק עד מרחק ארבע נקודות ברבע השלישי, אבל חולון הצליחה לסיים את אותו הרבע ביתרון דו ספרתי וב-10 הדקות האחרונות כבר מחצה את יריבתה בדרך לניצחון קליל.

שחקן הפועל חולון פרדריק בורדיון עם כריס ג'ונסון. דני מרון
היה קשה לעצור אותו. כריס ג'ונסון/דני מרון

סטטיסטיקה

הפועל חולון: כריס ג'ונסון 25 נקודות (4/5 לשלוש), מייקל קייזר 15 (10 כדורים חוזרים), סטיב זאק 7, פרדריק בורדיון 7, ג'ו רגלנד 6 (9 אסיסטים), ניב משגב 6 (3/3 מהשדה), רפי מנקו 5, גיא פניני 2. כן שותפו: אדם סמית', עידן אלבר.

עירוני נס ציונה: פרנק בארטלי 16 נקודות, סימיסולה שיטו 11, טים סוארס 10, דיאנטה גארט 7, נמרוד טישמן 6, ליאור קררה 3, טל דן 2. כן שותפו: גולן גוט (0 מ-2 מהשדה, 0 מ-4 לשלוש), תומר לוינסון, עידן פז.

עוד בוואלה!

העברת העונה: נועם דוברת בדרך להפועל ירושלים

לכתבה המלאה

רבע ראשון

הפועל חולון עלתה בחמישייה עם ג'ו רגלנד, פרדריק בורדיון, רפי מנקו, כריס ג'ונסון וסטיב זאק, נס ציונה פתחה עם דיאנטה גארט, פרנק בארטלי, ליאור קררה, סימיסולה שיטו וטים סוארס. הפתיחה הייתה שיכת כולה לאורחים מנס ציונה, שעלו ליתרון 0:8 אחרי הטבעה של סוארס ושתי שלשות של בארטלי וקררה. ג'ונסון עם שלשה מן העבר השני העלה את חולון לראשונה על הלוח, מיד אחר כך שוב דייק מחוץ לקשת ולמעשה קלע את כול תשע הנקודות הראשונות של קבוצתו. היתרון הראשון של המקומיים נרשם 04:38 דקות לסוף הרבע, אז גם מייקל קייזר קלע חמש נקודות רצופות וקבע 12:14. ניב משגב שעלה מהספסל וג'ונסון שסיים את הרבע עם 11 נקודות הובילו את חולון ליתרון השיא, 17:24 בהתקפה האחרונה של הרבע הראשון.

שחקן הפועל חולון מייקל קייזר. דני מרון
עלה מהספסל וסייע להשלמת המהפך. קייזר/דני מרון

רבע שני

טל דן אמנם היה הראשון לקלוע בפתיחתה רבע השני, אבל קייזר השיב עם שתי הטבעות (כולל האלי-הופ מאסיסט של רגלנד) והמארחת עלתה ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק, 19:30. בארטלי עם נקודות מקו העונשין, גארט ושיטו הצליחו להוריד את ההפרש ושמרו על האורחים במשחק, אבל משגב קלע את הסל השלישי שלו ושמר על יתרון תשע נקודות. עד המחצית בארטלי גם הוא צלף מחוץ לקשת ובהפסקה היתרון של חולון עמד על 8 נקודות, 32:40.

מאמן הפועל חולון מאוריציו בוסקאליה. דני מרון
שחקניו נחלצו מהפיגור וירדו ביתרון מבטיח למחצית. בוסקאליה/דני מרון

רבע שלישי

נס ציונה כבר הצליחה לצמק את ההפרש לחמש נקודות בלבד כשגם גארט קלע שלשע וקבע 44:39, סל שאילץ את מאוריציו בוסקאליה לבקש פסק זמן. חולון מיד אחר כך נהנתה משלשה של ג'ונסון, אבל בארטלי וגארט לא נתנו למקומיים לברוח. לשיטו כבר הייתה הזדמנות להוריד את הפער לשתי נקודות בלבד, אבל הוא החטיא פעמיים מהעונשין מי שהעניש בצד השני היה גיא פניני, שעם הנקודות הראשונות שלו במשחק העלה את חולון ל-43:49. פניני גם סיפק אסיסט נהדר לג'ונסון, שבנוסף לליי-אפ גם קלע מיד אחר כך שלשה וחולון פתחה יתרון דו ספרתי בדיוק בזמן, 43:55 לקראת עשר הדקות האחרונות.

שחקן הפועל חולון רפי מנקו. ליגת האלופות, אתר רשמי
התעללות באורחת ברבע האחרון. מנקו/אתר רשמי, ליגת האלופות

רבע רביעי

אם בשלושת הרבעים הראשונים נס ציונה עוד הצליחה להישאר קרובה להפועל חולון, בפתיחת הרבע הרביעי המשחק כבר הפך לגארבז' טיים מוחלט והמארחת ניצלה זאת כדי להביס את יריבתה. ג'ונסון וקייזר הורידו הילוך, אבל בורדיון, זאק ומנקו רק הגדילו את היתרון ככל שנקפו הדקות. בסיום 55:76 לחולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully