וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו"ז התבחבש: המשחק הדחוי של הפועל ירושלים בליגת האלופות נקבע ל-6 בינואר

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 13:50

בעקבות הדחייה בגלל הקורונה: האדומים ישחקו מול מנרסה וישלימו את שלב הבתים יומיים אחרי פתיחת הפליי אין ב-4 בינואר. שעת המשחק: 13:30 בצהריים

מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין. ברני ארדוב
תסיים את השלב הראשון יומיים אחרי שהשלב הבא כבר התחיל. ירושלים/ברני ארדוב

הפועל ירושלים הייתה אמורה להשלים בשבוע שעבר את הופעותיה בשלב הבתים של ליגת האלופות, ולהתחיל בהכנות לקראת סדרת הפליי אין על הכרטיס לטופ 16. אבל התפרצות הקורונה בשורות יריבתה הספרדית, מנרסה, הובילה לדחיית המשחק ממועדו המקורי - וכעת קיבלו האדומים הודעה על דחייה נוספת: ליום חמישי הבא, ה-6 בינואר, בשעה 13:30 בצהריים.

במנרסה היו לאחרונה 13 מאומתים, ומכיוון שמצבם לא השתנה, הוחלט שלא לקיים ביום שלישי השבוע את המשחק הדחוי ולדחות אותו בשבוע נוסף. כתוצאה מכך, תיווצר דחייה גם בסדרה הצפויה לירושלים: ב-4 או ב-5 בינואר היא הייתה אמורה לשחק נגד פרומיטיי של ננו גינזבורג (אם תנצח במנרסה ותסיים במקום השני) או נגד טנריפה (אם תפסיד ותסיים שלישית). מנרסה כבר הבטיחה את המקום הראשון ואת הכרטיס האוטומטי לשלב הבתים הבא.

המשמעות היא שלוחות הזמנים של הסדרה יקוצרו, כך שלא יהיה פער של שבוע בין משחק למשחק. אלא שייתכן כי בכך לא תמה הסאגה: גם טנריפה סובלת מהתפרצות של הנגיף ושובתת מפעילות בשלב זה.

לפחות מבחינה אחת יכולים האדומים להתעודד מהמצב שנוצר: לאור הדחייה במשחקים, יהיה להם זמן נוסף לשלב את הסנטר החדש ג'ון אגבונו, שחתם הערב בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully