וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברת העונה: נועם דוברת בדרך להפועל ירושלים

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 17:42

האדומים נמצאים במו"מ מתקדם עם ראשון לציון לרכישתו של הגארד. אם יעזוב, הכתומים יוכלו למצוא את המימון להחתמת זר חמישי

דורון שפר ועודד קטש, האיחוד/צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

האם הפועל ירושלים עומדת לבצע את אחת ההעברות המרשימות והמסקרנות של השנה בכדורסל הישראלי? האדומים נמצאים במשא ומתן מתקדם עם מכבי ראשון לציון על רכישתו של נועם דוברת, לקראת העברתו אליהם באופן מיידי.

ירושלים רצתה את דוברת כבר בקיץ, והציעה תמורתו סכומי כסף משמעותיים, אבל נתקלה בסירוב מצד יו"ר ראשון לציון, יצחק פרי. כעת התמונה השתנתה: הכתומים מסובכים במקום האחרון בטבלת ליגת העל, ומחפשים דרך להינצל מירידה ללאומית. באמצעות עסקה שכזו, הם יוכלו לממן החתמת זרים חדשים - ולשחק עם חמישה זרים במאבקי התחתית.

נועם דוברת שחקן מכבי ראשון לציון. דני מרון
בדרך לבירה. דוברת/דני מרון

דוברת (19, 1.94) סובל העונה מירידה משמעותית ביכולתו לעומת העונה שעברה, בין בשל הפציעה שממנה סבל בקיץ ובין בשל חוסר האיזון בסגל שנבנה בראשון לציון. ממוצע הנקודות שלו ירד מ-10.6 ל-4.3 והוא מוסר רק 2.1 אסיסטים (לעומת 3.4 אסיסטים אשתקד), למרות שהוא משחק 20 דקות בערב.

מחר (חמישי, 19:00) יערוך דרור כהן את הופעת הבכורה שלו כמאמן הראשי בראשון לציון, כשיתארח איתה בכפר בלום אצל הפועל גליל עליון. ברק פלג ושחקניו סוחבים שלושה הפסדים רצופים, אבל מבחינת הכתומים מדובר במשחק קריטי - לאור העובדה שהם מרוחקים כבר שני ניצחונות מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully