וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור אינברום הורחק משני משחקים נוספים בגין העלבת שופט

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 18:29

קשר מ.ס. אשדוד, שהורחק ב-4:1 להפועל תל אביב ועמד לדין כי צעק לעבר השופט "אתה בושה וחרפה", התנצל בדיון, אבל ייעדר גם נגד נוף הגליל ובית"ר ירושלים. גם טימו מוזי הורחק בבית הדין

תקציר: הפועל חיפה - מ.ס אשדוד 1:2/ספורט1

אור אינברום, קשר מ.ס. אשדוד שהורחק בכרטיס אדום בהפסד 4:1 להפועל תל אביב בשבוע שעבר, הורחק היום (רביעי) בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל משני משחקים נוספים ועל כן לא יוכל לעמוד לרשות רן בן שמעון במפגשים נגד הפועל נוף הגליל וטדי מול בית"ר ירושלים.

אינברום, כידוע, עמד לדין לאחר שבדו"ח השופט נכתב כי הוא צעק לעברו "אתה בושה וחרפה" ולא נרגע גם לאחר שנשלף לעברו כרטיס אדום. בדיון היום אינברום התנצל על ההתנהגות שלו וטען כי אמר את הדברים "מתוך תסכול ואמוציות של המשחק, אני פעם ראשונה ואחרונה פה".

אינברום הורשע בסעיף של העלבת שופט ועל כן הורחק משלושה משחקים כולל ההרחקה האוטומטית, אותה כבר ריצה בהפסד להפועל חיפה בשבת.

אור אינברום, מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
יצפה בקבוצתו מהיציע בשני משחקים נוספים. אינברום/לירון מולדובן

במשחק של אשדוד בשבת נגד הפועל נוף הגליל לא רק אינברום ייעדר בעקבות הרחקה בבית הדין, אלא גם קשר הקבוצה הצפונית טימו מוזי, שעמד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת והורחק משני משחקים כולל ההרחקה האוטומטית.

כמו אינברום, גם מוזי התנצל בבית הדין: "אני משחק מגיל 7 כדורגל ומעולם לא קיבלתי כרטיס אדום. מתנצל על מה שעשיתי ומבקש להתחשב בי". לנוכח עברו המשמעתי הנקי, הדיין צחי נמירובסקי התחשב בו והסתפק בהרחקה ממשחק אחד בנוסף להרחקה האוטומטית. מוזי ספג כרטיס אדום נגד הפועל ירושלים ולא שיחק בשבת בהפסד למכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully