וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה לא יצטרף לריאל מדריד בינואר: "מרוכז רק בלנצח אותה"

החלוץ הבהיר בריאיון ל-CNN כי הוא מתכוון להישאר בפריז סן ז'רמן עד תום העונה: "נחוש לתת הכל כדי שנזכה בכל התארים". וגם: ההודאה ברצון לעבור לספרד ושיתוף הפעולה עם מסי

תקציר: פנייה אונואה - פריז סן ז'רמן 3:0/ספורט1

ריאל מדריד הייתה שמחה שקיליאן אמבפה יהיה בצד שלה כשתפגוש את פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות, אבל החלוץ לא יצטרף למועדון הפאר הספרדי - לפחות בינואר הקרוב. אמבפה העניק ריאיון ל-CNN שפורסם הערב (שלישי) ובו הצהיר כי הוא מתכוון לסיים את העונה בקבוצתו הנוכחית.

"זה לא הזמן הנכון מבחינתי לדבר על העונה הבאה, כי אנחנו בחלק הכי חשוב בעונה הנוכחית ונשחק נגד ריאל מדריד בליגת האלופות, כך שהדבר היחיד שיש לי בראש הוא לנצח את ריאל מדריד במשחקים בפברואר ובמרץ", הבהיר אמבפה. "אני נחוש לתת הכל כדי שפריז סן ז'רמן תזכה בליגת האלופות, בליגה הצרפתית ובגביע, ותסב לאוהדים שלה עונג, כי הם ראויים לזה".

כזכור, החלוץ עצמו הודה בתחילת העונה שהוא רצה להצטרף לריאל מדריד בקיץ, אז דחתה פריז סן ז'רמן את ההצעות מצד הספרדים. אמבפה אמר בריאיון שהוא לא מצטער על כך שדיבר בגלוי על הרצון שלו לעזוב: "הייתי כן. שיתפתי בתחושה שלי ובמה שהיה לי בלב. אני שמח שנשארתי, זו גם העיר שלי. אני צרפתי".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
עד סוף העונה, הוא ילבש רק את הלבן של פ.ס.ז'. אמבפה/רויטרס

בנוסף, הסופרסטאר התייחס לשיתוף הפעולה עם ליאונל מסי: "עדיין קשה לי להאמין שאני משחק איתו. זה כבוד, אנחנו צריכים לשמוח על כך שהוא בפריז ולהמשיך לעבוד. אתה חייב לעשות הקרבות כשאתה משחק עם שחקן מהסוג הזה, אבל עם מסי זה קל יותר כי זה קודם כל תענוג, ואני רוצה לנצח, אז אני מוכן לעשות כל הקרבה שאצטרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully