וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 יום לשמינית הגמר: "מתיחות הולכת וגוברת בין ריאל לפ.ס.ז'"

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 8:31

התקשורת בבירת ספרד מחממת את האווירה ומסבירה: מעבר לסיפור אמבפה, קיימת מלחמה קרה בין ראשי המועדונים על רקע הסופר ליג

תקציר: פנייה אונואה - פריז סן ז'רמן 3:0/ספורט1

"מתיחות הולכת וגוברת בין ריאל מדריד לפריז סן ז'רמן", קראה הבוקר (שלישי) הכותרת ב"מארקה" ונדמה שלפחות בבירת ספרד כבר לא יכולים לחכות למשחק הראשון בין השתיים בעוד 50 ימים. שתי הקבוצות ששולטות העונה ביד רמה בליגות שלהן, ישחקו אחת נגד השנייה בפריז ב-15 בפברואר במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות.

ב"מארקה" ציינו שבעוד שמדריד מתנהלת על מי מנוחות באופן יחסי, בפריז מעבירים עונה לא שקטה חרף הריצה הקלילה בפסגה הליגה. "עולים הרבה סימני שאלה בנוגע לפוצ'טינו, מסי מתקשה לשמור על כשירות מלאה לאורך זמן, ניימאר פצוע, אמבפה מסרב לחדש חוזה, ראמוס בקושי משחק, דונארומה על הספסל...", הסבירו באתר הספורט הספרדי.

אחת הסיבות למתיחות המדווחת נוגעת כמובן לאמבפה. ריאל מדריד מחזרת אחרי חלוץ נבחרת צרפת תקופה ארוכה והחל מיום שבת, ה-1 בינואר, הוא יהיה רשאי לחתום אצלה על קדם-חוזה ולהצטרף אליה בקיץ ללא תמורה. אף אחד לא מאמין שזה אכן יקרה בסוף השבוע, אבל אף אחד לא יתפלא אם זה ייצא לצעד מאוחר יותר.

בפריז ערים לחיזורים של מדריד ולא אוהבים את זה. לפני כחודשיים המנהל המקצועי לאונרדו אף אמר בכעס ש"ריאל מתנהלת באופן לא מכובד. במשך שנתיים מדברים עליו בצורה ציבורית, זה לא יכול לעבור בשתיקה, זה מחייב ענישה".

שחקן פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה מול שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
כל אחד יבוא עם מטען משלו. ראמוס ואמבפה ב-2019/רויטרס

סיבה נוספת למתיחות היא חילוקי דעות בקומות ההנהלה. בעוד ריאל מדריד היא אחת מהכוחות המניעים להקמת סופר ליג והתנתקות ככל האפשר מאופ"א, בפריז החליטו לצדד בהתאחדות האירופית והעומד בראשה, אלכסנדר צ'פרין. במדריד חושדים שהבוס של פריז, נאסר אל חלאיפי, עומד מאחורי האיומים בסנקציות על מועדונים שיחברו לסופר ליג וקיימת מעין מלחמה קרה בינו לבין פלורנטינו פרס ואנשיו.

ויש כמובן גם את מסי וראמוס, את די מריה וקיילור נבאס, את אשרף חכימי ואפילו את אמבפה, שלכל אחד מהם עבר או קשר כלשהו לבלאנקוס. כל אחד מהם יעלה לכר הדשא עם מטען משלו, חיובי או שלילי וגם זה יוסיף כמובן למפגש הענק כבר בשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully