וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה דחה הצעת ענק מפריז סן ז'רמן והעביר מסר ברשת

החלוץ סירב לשכר שהיה מציב אותו בפסגת הכדורגל העולמי והגיב לנפילת המעבר לריאל מדריד בפוסט שנמחק תוך זמן קצר. פיקה הטריל את הבלאנקוס, בספרד הזכירו: "בינואר הוא יכול להגיע בחינם"

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

ריאל מדריד קיוותה להטיל את הפצצה הגדולה של חלון ההעברות עם החתמתו של קיליאן אמבפה, אבל לא השיגה את מבוקשה לאחר שהחלוץ נשאר בפריז סן ז'רמן בתום המועד הלילה (בין שלישי לרביעי), כאשר לפי הדיווחים סגנית אלופת צרפת דחתה הצעה של כ-200 מיליון יורו עבורו.

ב"לה פריזיאן" טענו הבוקר כי הקבוצה מעיר האורות עדיין מקווה שאמבפה יאריך את החוזה שלו, שמסתיים ב-2022, זאת על אף שהשחקן כבר דחה שתי הצעות לכך. על פי העיתון הצרפתי, פריז סן ז'רמן מוכנה להפוך את אמבפה לשחקן בעל המשכורת הגבוהה ביותר בכדורגל העולמי, כזו שתציב אותו גם לפני חבריו לקבוצה ליאונל מסי וניימאר.

שימו לב לסכום המטורף שהוצע לחלוץ:
* 45 מיליון יורו לשנה
* 865,384 יורו לשבוע
* 123,626 יורו ליום
* 5,151 יורו לשעה
* 85.85 יורו לדקה
* 1.43 יורו לשנייה

קיליאן אמבפה. Anthony Dibon/Icon Sport, GettyImages
נשאר בפריז סן ז'רמן בינתיים. אמבפה/GettyImages, Anthony Dibon/Icon Sport

דקות ספורות לפני סגירת החלון, אמבפה כבר השלים עם ההישארות שלו בבירת צרפת לעונה הקרובה ואף העביר על כך מסר כששיתף פוסט שבו חבר שלו תייג אותו וכתב: "אח שלי, רספקט על המקצוענות שלך. תקבע את החלומות שלך מחדש ליותר מאוחר. החיים יפים, אתה הטוב ביותר". השחקן הוסיף לכיתוב את השיר "Dream On" של להקת אירוסמית' ברקע, אם כי זמן קצר לאחר מכן הוא מחק את הפוסט.

ב"מארקה" ניסו לנחם את ריאל כשהקדישו לאמבפה את הכותרת "תמיד תישאר לך מדריד", והזכירו כי "אם השחקן ימשיך להתעקש לא לחדש את החוזה שלו, הבלאנקוס יוכלו לצרף אותו בחינם ב-1 בינואר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

העקיצה של ג'רארד פיקה לריאל מדריד

מי שניצל את נפילת העסקה כדי להטריל את ריאל מדריד הוא ג'רארד פיקה. בלם ברצלונה העלה תמונה של ידיעה שפורסמה ב"מארקה" לפני מספר ימים ובה האתר עסק בשאלה איזה מספר ילבש אמבפה. פיקה עקץ והשיב לשאלה כשצייץ "מספר 7", כלומר זה שעמו החלוץ משחק בפריז סן ז'רמן - ברמיזה לכך שהוא לא הגיע לריאל בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully