וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך החוצה: ג'יימס נאנלי מחוץ לסגל מכבי תל אביב למונאקו

28.12.2021 / 15:00

הצהובים יצאו לצרפת ללא הגארד המאכזב: "זו ההלטה הכי טובה עבור הקבוצה", הסביר ספרופולוס. יוגברו המאמצים למצוא לו מחליף. אם המאמן יפוטר, בקבוצה יעדיפו זר עד תום העונה וישקלו את אופציית גודס בגזרה המקומית

יאניס ספרופולוס מסכם את ההפסד לאנאדולו אפס/צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: אסף דרורי

מכבי תל אביב תפתח מחר (רביעי, 20:00) את הסיבוב השני ביורוליג כשתתארח אצל מונאקו הצרפתית, הקבוצה האחרונה אותה ניצחה במסגרת האירופית לפני שנקלעה לרצף של שבעה הפסדים. הצהובים ערכו היום את האימון המסכם באולם המידטאון הסמוך למחלף השלום, ולאחר מכן יצאו לנמל התעופה לקראת הטיסה לנסיכות.

באופן טבעי, בקבוצה ישנו חוסר שקט אחרי ההפסד בדרבי, שקבע כי מכבי תל אביב סיימה את הסיבוב הראשון בליגת העל עם ארבעה הפסדים וכשהיא מדורגת במקום השלישי בלבד, בעיצומו של משבר חריף. גורמים שונים במועדון קיימו שיחות והחליטו שבשלב זה, הזעזוע יתמקד בג'יימס נאנלי. הגארד המאכזב לא יצא עם שאר השחקנים לצרפת ויערוך אימונים אישיים בישראל, והוא בדרך החוצה מהקבוצה.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם ג'יימס ננאלי. ספי מגריזו, באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
מי מהם ישרוד בקבוצה, אם בכלל? ספרופולוס ונאנלי/אתר רשמי, ספי מגריזו, באדיבות מכבי תל אביב

לפני ההמראה למונאקו, המאמן יאניס ספרופולוס אמר: "החלטתי להשאיר את נאנלי מחוץ לסגל, בגלל שאני חושב רק על טובת הקבוצה לפי ראות עיניי. זו תקופה קשה עבורנו, כי אנחנו מפסידים משחקים ולא נראים טוב. אנחנו לא שמחים, אבל גם לא מאוכזבים כי כך לא נוכל להגיב. אנחנו רוצים להגיב כקבוצה וגם אני כמאמן, להילחם נגד התקופה הרעה ולחזור להשיג תוצאות חיוביות ולהציג כדורסל טוב.

עוד הוסיף היווני: "אנחנו מנסים ללמוד מכל משחק ומכל הפסד כדי לשחק יותר טוב. מבחינתי זה הזמן לדבר על המגרש. עד כה ניסינו לומר הרבה וזה לא עזר לנו. עכשיו השחקנים ואני נחושים לדבר פחות ולעשות יותר על המגרש. אנחנו ביחד, היחסים בתוך הקבוצה וביני לבין השחקנים הם טובים".

האזינו: אור שקדי על הנעשה במכבי תל אביב

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
כרגע, הזעזוע יתמקד בנאנלי ולא בו. ספרופולוס/דני מרון

במכבי תל אביב לא רוצים לפטר את ספרופולוס, אך כל אנשי הקבוצה יודעים שהם לא יכולים להרשות לעצמם להמשיך להפסיד. העובדה כי הקבוצה משחקת כל שלושה ימים מקשה עליה להנחית מאמן זר, והחלון הכי קרוב שבו תוכל לעשות זאת הוא בין המשחק נגד הפועל ירושלים במוצאי שבת למשחק נגד באסקוניה בחמישי הבא.

אם תתקבל ההחלטה לפטר את ספרופולוס, במכבי היו רוצים להנחית מאמן זר, אם כי לאור המצב הלא מזהיר בשוק המאמנים, הם יעדיפו לא להעניק חוזה מעבר לעונה הנוכחית. בגזרה המקומית, השם היחיד שעשוי לבוא בחשבון הוא גיא גודס, שפוטר לאחרונה מנועלת הטבלה מכבי ראשון לציון. גודס נחשב מקורב מאוד לאנשים רבים במכבי, ובסבירות גבוהה יסכים לחוזה עד לסיום העונה, אך העובדה שהוא מאמן את נבחרת ישראל יוצרת בעייתיות שרק החתמת עוזר בכיר לצידו עשויה לפתור.

בגזרת השחקנים הגבירו הצהובים את החיפושים והמאמצים לחזק את הסגל, ומאמינים שיוכלו להחתים גם שחקן תחת חוזה בתמורה לפיצוי סביר. בקבוצה בכל מקרה התקבלה החלטה כי אם יגיע גארד, נאנלי יהיה זה שיעזוב, וזאת לאחר שלפני מספר שבועות דחתה ההנהלה אפשרות שכזאת, שהועלתה בשיחה עם הצוות המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully