וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע נשמו לרווחה: "ניצחון שמעיד על הרבה אופי ורצון"

עודכן לאחרונה: 27.12.2021 / 20:05

המוליכה לא הרשימה ב-1:2 מול חדרה, אבל נהנתה משער שלישי רצוף של ויטור, שיסגור בקרוב חוזה לעונה נוספת. שגיב יחזקאל זכה לשבחים, וגם: ה"סולחה" של רוני לוי והאוהדים

תקציר: הפועל חדרה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

בהפועל באר שבע מרגישים הבוקר שהצליחו לעבור מכשול גבוה אמש (ראשון) בנתניה בניצחון על הפועל חדרה 1:2. הקבוצה של רוני לוי כבר נקלעה לפיגור מוקדם משער של שובל גוזלן והיו הרבה סימנים במשחק שהעידו כי הערב הזה עומד להסתיים בהפסד ראשון העונה. אלא שרמזי ספורי, מי אם לא הוא, ומיגל ויטור בשער ליגה שלישי ברציפות, נתון יוצא דופן לבלם, הצליחו לסדר ניצחון חוץ חשוב מאוד למוליכה ששוב מעבירה את הלחץ למכבי חיפה.

זה היה רחוק ממשחק משובח של הפועל באר שבע, אבל דווקא העובדה כי ידעו לחזור מפיגור ולנצח בערב מאוד בינוני של כל השחקנים היא זו שמלמדת על ביטחון, עוצמה ובעיקר ווינריות של הקבוצה. "לחזור מפיגור בערב לא טוב ולנצח בחוץ קבוצה עיקשת כמו הפועל חדרה מעיד על הרבה אופי ורצון של כל השחקנים", אמרו אמש בקבוצה.

שחקני הפועל באר שבע. לירון מולדובן
ניצחון של אופי, יותר מאשר יכולת. שחקני הפועל באר שבע אמש/לירון מולדובן

עבור רוני לוי זה היה ערב מיוחד ולו בזכות העובדה שנקרא בסיום על ידי האוהדים שהגיעו מבאר שבע והלך אליהם כדי להודות למאות שעשו את הדרך הארוכה מהדרום. "חשוב מאוד שהדברים הסתדרו בין רוני לאוהדים", אמרו במועדון. "זה מקנה אווירה טובה לכולם וגם נותן שקט וכיף לכל השחקנים".

ויטור היה זה שכבש את שער הניצחון והוא כבר עם נתון מרשים של שלושה שערים ברצף כבלם. האחרון שעשה זאת היה אברהם פאס שכבש לפני חמש שנים שלושה שערי ליגה ברצף כששיחק בבני סכנין. ויטור יישב בקרוב לסגור על חוזה חדש לעונה הבאה. כפי שכבר פורסם, הבלם הפורטוגלי הביע רצון להישאר במועדון בעונה הבאה והוא צפוי לסגור את תנאיו ולהישאר לעוד עונה.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
חגג עם האוהדים. רוני לוי/לירון מולדובן

בקבוצה שיבחו את שגיב יחזקאל, שחוזר לעצמו אחרי הפציעה הממושכת והוא ממשיך לפתוח בהרכב ומוסיף הרבה כוח לחלק הקדמי של הקבוצה. מי שהיה מעט מאוכזב בסיום היה רועי גורדנה שהתחמם רוב דקות המחצית השנייה ובסוף לא הוכנס בחילוף ורוני לוי צפוי לתת לו יותר דקות במשחקים הבאים. חאתם עבד אלחמיד פתח כשחקן קו שמאל ובמחצית השנייה עבר לעמדת הבלם. קרוב לוודאי שיחזור לעמדת הבלם מצד שמאל של השלישייה במשחק הקרוב מול בני סכנין ואיאד אבו עביד יירד לספסל.

האזינו: יניב טוכמן על עוד ניצחון של הפועל באר שבע

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה
עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה
הפועל ירושלים - הפועל חדרה
מכבי נתניה - בית"ר ירושלים
מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל
הפועל באר שבע - בני סכנין
מכבי חיפה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully