וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי זעם על השופט לייבוביץ': "בא בנאדם והתעלל בקבוצה שלמה"

26.12.2021 / 22:00

מאמן הפועל חדרה האשים לאחר ההפסד 2:1 להפועל באר שבע: "כל השבוע הם חגגו עליו בגלל טעות שעשה מולם. הוא הכריע את המשחק"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

הפועל חדרה הפסידה הערב (ראשון) בפעם השלישית ברציפות - 2:1 להפועל באר שבע במשחק ביתי בנתניה. שובל גוזלן העניק למארחת יתרון בדקה ה-11, אבל רמזי ספורי ומיגל ויטור הפכו עבור מוליכת הטבלה והותירו את מנחם קורצקי מתוסכל מאוד, בעיקר על השופט גל לייבוביץ'.

המאמן סיפק התבטאויות לא שגרתיות וזעם בסיום: "אני לא מדבר על השיפוט, מדבר באופן כללי. בא בנאדם אחד והתעלל בקבוצה ובמועדון שלם. כל השבוע הפועל באר שבע חגגה עליו בגלל טעות שהוא עשה מולה. הוא הגיע ופירק קבוצה שלמה. אני לא אומר שופט או אף אחד, אני אומר שבא בנאדם והתעלל במועדון שלם".

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. לירון מולדובן
ישלם בבית הדין? מנחם קורצקי/לירון מולדובן

קורצקי הנסער המשיך ואמר: "פעם אחת הם לא בעטו לשער שלנו והפסדנו. זה מאכזב אותי ומצד שני השחקנים שלי נתנו הכול. התכוננו, עבדנו על המצבים הנייחים כי רוב השערים של באר שבע ממצבים נייחים. זה מאכזב אותי מאוד. החבר'ה רצו ונלחמו. השו... היה בנאדם שהכריע את המשחק. אין מה לדבר מקצועית על המשחק, משחק פנטסטי שלנו, כל השריקות הקטנות נגדנו, לא נתן לנו סיכוי להתקדם קדימה. אין סיכוי לשחק ככה כדורגל. השופט לא נתן פנדל ולא אישר שער בנבדל, אבל הוא קטע כל ניסיון שלנו. הוא טען לבזבוזי זמן, לא הייתה שנייה של בזבוז זמן והוא שלף צהוב על הוצאת חוץ. אני לא יודע מה יש לו נגד חדרה, כל השבוע באר שבע טפטפה לו דברים. השופט הכריע את זה וחבל".

על המשחק אמר המאמן: "החבר'ה עבדו ובצד ההגנתי עשינו טעויות קריטיות וזה מונע מאיתנו לעשות תוצאות טובות. העתיד שלנו נראה טוב. אם ידענו לשחק כמו שצריך נגד מכבי חיפה ובאר שבע, אין לי ספק שנדע לעשות את זה גם מול קבוצות מהליגה שלנו". לקראת ינואר: "אם יעזבו שחקנים, נדע להתמודד עם זה. החתמנו חלוץ שאנחנו מעריכים שיעזור לנו. אני מרוצה מאוד מהסגל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully