וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל באר שבע עודדו את רוני לוי, ויטור: "סבלנו היום"

המוליכה עבדה קשה בדרך ל-1:2 על חדרה בחוץ. רוני לוי: "מכבי חיפה? יש תחרות והיא בריאה וטובה". ויטור: "מראה כמה אנחנו חזקים"

תקציר: צפו בשער של חלוץ הפועל חדרה שובל גוזלן מול הפועל באר שבע/ספורט1

הפועל באר שבע נדרשה בפעם השלישית העונה לשחק יום אחרי שמכבי חיפה עולה לפסגה, וגם הפעם ידעה לעמוד בלחץ. הקבוצה של רוני לוי רשמה הערב (ראשון) ניצחון שישי ברציפות וחזרה למקום הראשון בזכות מהפך באצטדיון בנתניה ו-1:2 על הפועל חדרה. רמזי ספורי ומיגל ויטור היו חתומים על השערים ובאר שבע בלתי מנוצחת ב-15 המחזורים עד כה.

במחזור הבא תהיה זו באר שבע שתשחק לפני יריבתה, כשתארח ביום ראשון את בני סכנין. מכבי חיפה תארח למחרת את מכבי תל אביב, ושבועיים לאחר מכן תגיע לטרנר.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
היחסים עם הקהל הפשירו. רוני לוי/לירון מולדובן

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי, זכה לעידוד מהקהל בדיוק באצטדיון בו היחסים בין הצדדים עלו על שרטון לפני כמה חודשים ואמר: "אנחנו מודים לקהל שבא לתמוך בנו. אנחנו רוצים לגרום לקהל ליהנות ולנצח. אני חושב שאפשר היה ליהנות יותר היום, אבל בסוף מה שחשוב זו התוצאה".

על היכולת של מכבי חיפה וההשפעה על הקבוצה שלי: "יכול להיות שאת השחקנים זה גורר לאיזה מתח או לחץ, יש תחרות והיא בריאה וטובה. אנחנו מרוכזים בעצמנו ומנסים לעשות את הדברים טוב יותר. אנחנו רוצים להשתפר ונשתפר".

על השיפור של קבוצתו: "יש לנו הרבה מה לתקן ובהרבה קטעים לא הייתי מרוצה מהשטף של המשחק. עמדה מולנו יריבה עיקשת שגם הובילה 0:1 וזה היה קשה. במשחקים כאלה צריך הרבה אופי וקבוצה מלוכדת ואני שמח שהראינו את זה. זה מסוג הניצחונות הקשים שצריך לקחת בשיניים. מחמאות לשחקנים".

לקראת חודש ינואר העמוס אמר לוי: "אנחנו מסתכלים על המשחק הבא. נראה מה יש לנו לתקן מהמשחק היום. נתרכז במשחק הקרוב מול בני סכנין שהיא משוכה גבוהה בפני עצמה. נלך משחק אחרי משחק. תמיד אתה חושב ארוך טווח ומנסה לראות אסטרטגיה ולעשות חלוקה בין כולם, אבל הראייה היא קודם כל לקראת המשחק הקרוב".

עוד בוואלה!

שוב במקום הראשון: הפועל באר שבע ניצחה את הפועל חדרה 1:2 בחוץ

לכתבה המלאה
מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע עם מריאנו באריירו. לירון מולדובן
"אחד השערים הקלים בקריירה שלי". ויטור כובש/לירון מולדובן

מיגל ויטור שכבש את שער הניצחון: "תחושה טובה בזכות הניצחון. היה משחק קשה, לא שיחקנו טוב. סבלנו הרבה, אבל אנחנו לוקחים את הניצחון הזה שחשוב מאוד לרוח הקבוצתית. זה מראה כמה אנחנו חזקים. ניקח את הדברים החיוביים ממשחק קשה. זה אחד השערים הקלים בקריירה שלי. במשחקים האחרונים הראינו שיפור ממשחק למשחק. היום לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל זה טוב מאוד כשמנצחים במשחק כזה מול יריבה קשה".

תוצאות השבת:

הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד 1:2
הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה 0:2
הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה 1:0
בני סכנין - מכבי חיפה 6:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully