וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה גאה בניצחון, אבל בני לם מבטיח: "שחוביץ' ישלם על זה, ובגדול"

22.12.2021 / 8:21

המאמן מרוצה מה-0:1 על הפועל חיפה למרות הפציעות וההרחקות ("אתם לא מבינים מה זה"), אבל כעס על המגן שנכנס והורחק: "זה לא צריך להיות ככה"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

זה הלך קשה, עם כדורגל בינוני ובתנאים של מזג האוויר סוער וגשום, אבל בסופו של דבר מכבי נתניה רשמה ניצחון חשוב מאוד 0:1, נגד הפועל חיפה, וקטעה שרשרת של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון. במועדון הביעו שביעות רצון משלוש הנקודות שנתנו קצת אוויר לנשימה במאבקי התחתית אליהם נקלעה הקבוצה.

לנתניה אין יותר מדי זמן לחגיגות, כי בעוד ארבעה ימים היא תתארח אצל הפועל נוף הגליל, במחזור ליגה נוסף שייערך בסוף השבוע. המאמן בני לם יקבל בחזרה את פארפה גיאגון, שסיים לרצות עונש הרחקה מארבעה משחקים, בעקבות האדום שקיבל מול מ.ס.אשדוד. הבלם רז שלמה שנפצע אמש והוחלף במחצית השנייה ייבדק היום ואז יתברר אם יוכל לשחק גם בשבת. מי שצפוי להיעדר שוב הוא הקשר אביב אברהם שסובל ממתיחה בשריר רגלו.

שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
יש סיבות לגאווה. נתניה צוהלת/ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
שחקנים עלו פצועים, ונתנו הכל. לם גאה/ברני ארדוב

המגן זלטאן שחוביץ', שהורחק אמש במחצית השנייה, עשוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית וייתכן שיספוג קנס כספי מהנהלת הקבוצה. שחוביץ' נכנס כמחליף במחצית, הספיק להיות מעורב בשער הנצחון של נתניה ואז קיבל שני צהובים תוך עשר דקות והורחק כאמור בדקה ה-81.

"גם אתם העיתונאים וגם הקהל לא יודעים שגנדלמן מתח מפשעה ביום שני ועלה לשחק עם כדורים רק ברגע האחרון, ששיר צדק עם מתיחה קטנה מהדקה ה-35, וגם רז שלמה לא יכול היה להמשיך ויצא עם התכווצויות", אמר המאמן לם בסיום. "גם אני מקבל לאט לאט את הקטע של הניסיון בליגת העל. בחצי השעה הראשונה הכדור היה כמעט כל הזמן אצלנו, אמנם לא הגענו למצבים, אבל הכדור היה אצלנו. עשר דקות אחרונות של החצי משהו השתבש והם פתאום הגיעו למצב אחד או שניים", הוסיף המאמן.

"ירדנו למחצית ואמרתי לעצמי: 'בני תהיה רגוע ותרגיע גם את השחקנים'. עשיתי רק חילוף אחד, עם קלר שיצא במחצית ולאט לאט התחלנו לשוט ולקחת מספרים קדימה. זה משחק שהיה כמו פרשת דרכים וחשוב לנו וכל הכבוד לכל השחקנים. גם משחק ההגנה שלנו השתפר ולא ספגנו שער. יניב מזרחי נתן סוף סוף גול, אז אני מאמין שאנחנו לגמרי בדרך למעלה. ואתם כולכם לא מבינים מה זה לשחק בלי פארפה גיאגון, בלי עדן קארצב ובלי אביב אברהם, זה לא פשוט. נמשיך לשחק כדורגל התקפי, ועוד נחזור גם לשיטת 3-3-4, אני כל הזמן עם שני חלוצים על הדשא. במשחק הזה ספציפי, חסרים לי מספר שחקנים".

בני לם מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"ירדנו למחצית ואמרתי לעצמי: 'בני תהיה רגוע ותרגיע גם את השחקנים'". לם/ברני ארדוב
זלאטן שחוביץ' שחקן מכבי נתניה סופג כרטיס אדום. ברני ארדוב
המאמן לא סולח. שחוביץ'/ברני ארדוב

על ההרחקה המיותרת של זלטאן שחוביץ' שספג שני כרטיסים צהובים: "אני יכול להגיד לכם שהוא ישלם על זה. זה לא מתאים לו. אנחנו דיברנו על זה וזה לא צריך להיות ככה, הצהוב הראשון זה טיפשות, הצהוב השני על בעיטה, הוא ישלם על זה ובגדול"

משחקי המחזור הבא

הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד
הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה
הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה
בני סכנין - מכבי חיפה
הפועל חדרה - הפועל באר שבע
בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים
מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully