וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידה: "הכול התפוצץ ברגע אחד". טועמה: "עשינו את זה בסטייל"

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 22:17

הפועל תל אביב חגגה 1:4 גדול באשדוד, שחקן הכנף הבריק. עוזר המאמן עמד על הקווים: "אוהבים את קלינגר, מאחלים לו הצלחה"

תקציר: מ.ס אשדוד - הפועל תל אביב 4:1/ספורט1

שחקני הפועל תל אביב חגגו הערב (שלישי) במשך דקות ארוכות עם אוהדיהם את ה-1:4 הגדול על מ.ס. אשדוד בחוץ. יותר משנתיים וחצי חלפו מאז שהאדומים כבשו יותר משלושה שערים במשחק ליגה - אז זה היה 1:5, היריבה הייתה מ.ס. אשדוד והמאמן היה קובי רפואה. הניצחון הערב - הראשון של הפועל תל אביב באצטדיון הי"א מאז מרץ 2014 - היה אפילו גדול יותר אחרי שבגלל פציעות, האדומים סיימו את מכסת החילופים שלהם כבר בדקה ה-34.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם אושר דוידה. לירון מולדובן
דוידה על הכתפיים/לירון מולדובן

רפואה לא עבר בבקרת התקציבים, אבל היה פעיל מאוד מחוץ לתחומי המגרש. סלים טועמה שעמד על הקווים סיכם: "זה הניצחון הכי גדול שלנו העונה. באנו אחרי הפיטורים של ניר קלינגר והחבר'ה באו ונתנו מלחמה. היה קשה לפתח פה כדורגל, המגרש לא כל כך טוב. עשינו הכול כדי לנצח והחבר'ה עשו את זה בסטייל היום. כל שחקן פה נתן מלחמה ונתן הכול. נקלענו לסיטואציה שנשארנו בלי חילופים בדקה ה-30 ואמרנו במחצית שמי שלא יכול לתת 100 אחוז שיגיד. אני שמח שגם דוידה שהיה בספק במחצית, רצה להישאר. הוא זה שעשה לנו את המשחק במחצית השנייה והצלחנו לנצח".

טועמה ניהל היום משחק שביעי העונה, אחרי שבששת הראשונים הוא עמד על הקווים במקום קלינגר המורחק. הערב הוא הוסיף: "אני איש מערכת, אעשה במועדון כל מה שירצו ממני וכדי שיצליח. אני רוצה להגיד לניר שכל המועדון אוהב אותו, אני לא צריך להגיד לו מה זה כדורגל. דברים משתנים. נאחל לו בהצלחה, איפה שלא יהיה. כולנו אוהבים אותו, הוא עשה דברים יפים ולא נשכח לו את זה. הייתי עם קובי גם במכבי שעריים, יחד עם קלינגר. תהיה עבודה טובה יחד איתו. הוא מאמן מצוין שיעשה הכול כדי שנצליח. הניצחון נתן ביטחון לשחקנים אחרי תקופה לא טובה".

עוד בוואלה!

אחרי יותר משבע שנים: הפועל תל אביב הביסה את מ.ס. אשדוד 1:4 בחוץ

לכתבה המלאה
סלים טועמה, עוזר מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
משחק שביעי על הקווים העונה. טועמה/לירון מולדובן

רפואה אמר אחרי המשחק: "מעבר לתוצאה שזה הדבר הכי חשוב, השחקנים נתנו 200 אחוז. קרו דברים הזויים במשחק היום, היינו צריכים לעשות שלושה חילופים לא מתוכננים ועלינו למחצית השנייה בלי אפשרות לעשות חילוף. הלב והנשמה לא הדאיגו אותי, היינו נחושים, לא ויתרנו".

רפואה המשיך: "הכי חשוב זה הניצחון, לא לנצח שבעה משחקים זה יותר מדי במועדון כמו הפועל תל אביב. אבל זה לא הכדורגל שאני רוצה. זה לא מספיק, צריך להשתפר ואני בטוח שזה יקרה. המטרה היא כדורגל יותר אטרקטיבי, ליזום ולתקוף יותר".

על שלומי אזולאי שהשלים 90 דקות ותרם צמד ובישול: "אף פעם לא ראיתי אותו עובד ככה, הוא נתן מעצמו יותר ממה שהוא רגיל. בוודאי שאני בונה עליו, הוא חלוץ מצוין. לפעמים הוא נראה רדום, אבל זה מי שהוא".

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
משחק ראשון מוצלח ביותר. רפואה/לירון מולדובן

אושר דוידה שכבש צמד ובישל שער אחד בעיר הולדתו: "תמיד כיף לכבוש ולבשל וכמובן לנצח. לא חווינו את התקופה הזו הרבה זמן. היינו בלי חילופים מדקה 30 והתחלנו להילחץ, אבל כולם באו להילחם ואף אחד לא רצה לצאת. חזרנו מפיגור וזו התחושה הכי טובה בעולם. רצתי למשפחה שלי אחרי השער, זו הייתה תחושה נהדרת אחרי כמה משחקים שלא כבשתי והקבוצה לא ניצחה. הכול התפוצץ ברגע אחד".

על חילופי המאמנים: "החליפו לנו מאמן ביום אחד, קובי הכין אותנו מצוין. לגבי ניר, אנחנו לא תלויים בהחלטות מלמעלה וצריכים להתאים את עצמנו למצב. היינו מרוכזים רק במשחק וראיתם מה יצא".

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד
הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה
הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה
בני סכנין - מכבי חיפה
הפועל חדרה - הפועל באר שבע
בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים
מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully