וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן: "בקצב הזה נחשוב בקרוב על הימנעות מירידה"

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 21:36

קשר הפועל חיפה מאוכזב אחרי ההפסד לנתניה, בני לם: "זה משחק שהוא פרשת דרכים". אלישע לוי: "לא היינו צריכים להפסיד"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

מכבי נתניה ניצחה הערב (שלישי) 0:1 את הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל והראשון בסיבוב השני. יניב מזרחי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-56, זלאטן שחוביץ' הורחק בנתניה בדקה ה-82.

בני לם מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"מאמין בשחקנים שלי". לם/ברני ארדוב

מאמן נתניה בני לם אמר: "זה משחק שהוא פרשת דרכים. אם אנחנו רוצים לצאת מהתחתית. הסתכלנו על הפועל חיפה במבט של חמש נקודות פור מאיתנו והיא במקום החמישי. אמרתי לשחקנים שאנחנו מתחילים את הסיבוב השני וחייבים נקודות. מגיע שאפו לשחקנים, אף אחד לא יודע שהשחקנים נפלו מהרגליים. שיר צדק היה עם מתיחה במפשעה, גנדלמן מתח את המפשעה. רז שלמה נפצע, אבל כל אחד ששיחק נתן הכול. המטרה הייתה לקחת שלוש נקודות".

על האדום של זלאטן שחוביץ' אמר המאמן: "זה נובע מהרבה סיבות. זה לא מתאים לו. הוא ישלם על האדום הזה כי לא צריך לעשות את זה. זה לא מתאים וזה לא צריך להיות והוא ישלם על זה".

על החלק הקדמי שלו אמר המאמן: "אני מאמין בשחקנים שלי ובחלוצים שלי. יש לי חלוצים טובים. הם צריכים אותי, הם צריכים את הקהל ודווקא ברגעים הפחות טובים".

על הקשר עם האוהדים ולקראת ינואר: "אני אוהב את האוהדים של מכבי נתניה, אבל לא אמרתי להם לחכות לינואר. ברור שנצטרך לחזק את הקבוצה בשני מקומות לפחות. ברור שאני מדבר גם על החלק האחורי וגם הקדמי".

חלוץ מכבי נתניה יניב מזרחי אמר: "היה משחק קשה מאוד, לחצנו אותם והגענו למצבים. ראינו שאנחנו שם והיינו במשחק. השחקנים שלנו נתנו עבודה מטורפת. כבשנו את השער בפתיחת המחצית השנייה. קצת נלחצנו מהאדום וזה לקח אותנו קצת אחורה. שלושת היהלומים בשיער שלי הם על שלוש הנקודות היום". על האדומים: "זה חלק מהמשחק ואנחנו צריכים לשים דגש על זה. חבל על האדומים, זה לוקח אותנו אחורה ואנחנו סתם מסתבכים".

עוד בוואלה!

חזרה לנצח: מכבי נתניה גברה 0:1 על הפועל חיפה

לכתבה המלאה
בוריס אנו שחקן מכבי נתניה מול חנן ממן שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
גם הוא יודע שהפועל חיפה נראית רע. ממן מול אינו/ברני ארדוב

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי אמר: "זה לא משחק שהיינו צריכים להפסידו בו, אני חושב שלא שיחקנו בחוכמה. אם נלך לסוף אז עשר דקות ועוד שבע דקות תוספת זמן, אז במקום לשחק חכם ולהניע את הכדור, בזבזנו את הזמן שהיה לנו. זה משחק של תיקו, אבל אי אפשר להתווכח עם התוצאה. משחק לא טוב ולא חכם שלנו".

על התקופה הלא טובה: "כשאנחנו מתמודדים עם חיסרון של 60% מההרכב שרץ בהתחלה זה משפיע על היכולת ולא יעזור שום דבר. איך יוצאים מזה? צריך לבוא ולחפש את האיזון, לחכות ששחקנים שחסרים לנו יחזרו. אנחנו מתקשים מאוד לכבוש, אפילו מתקשים להגיע למצבים. זו הנקודה הבעייתית. אני חושב שיש לנו בעיה לא פחות גדולה גם במשחק ההתקפה ולא רק בהגנה".

התכנונים לקראת ינואר: "עד ינואר יש זמן, קודם כל אנחנו צריכים לחפש איזונים ולשנות במסגרת מה שיש לנו. לא היינו צריכים להפסיד היום. לא היינו טובים היום".

חנן ממן המאוכזב אמר: "אנחנו לא ברמתנו, לא כקבוצה ולא כיחידים. זה מאכזב. אני חושב שהגיעה לנו כאן נקודה בלחץ, לא הגיע לנו לנצח". על התקופה האישית שעבר: "החיים ממשיכים, התמודדויות בחיי היומיום קשות וצריך להכניס הכול לפרופורציות. בחרתי לחזור לאימונים ולשגרה. אני אצטרך ללמוד לחיות עם זה, גם אני וגם המשפחה שלי. אנחנו משפחה חזקה".

על החיסרון של תורג'מן: "כן, הוא חסר מאוד. כל שחקן שחסר אז חסרונו מורגש. יש לנו סגל קצר והרבה שחקנים צעירים. יש פה שחקנים שמקבלים הזדמנות וצריכים לתת יותר. אלון צריך לחזור וגם ינואר בפתח ואני מקווה שיחזקו את הסגל. הפלייאוף העליון בסכנה ובקצב הזה גם נצטרך להתחיל לחשוש מירידת ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully