וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב גורלי, עם פזילה לאיסטנבול: הפועל חולון מארחת את ברינדיזי

21.12.2021 / 21:03

מקום ראשון שמבטיח את הכרטיס לטופ 16? מקום שני וסדרה עם ביתיות נגד בשיקטאש? או תרחיש קיצוני שיוביל לסדרה ללא ביתיות נגד האלופה סן פאבלו? הסגולים מגיעים ברביעי ב-19:00 למחזור הנעילה בליגת האלופות

תקציר: מורסיה - ריאל מדריד 80:71/ספורט1

הפועל חולון תשלים מחר (רביעי, 19:00) את הופעותיה בשלב הראשון של ליגת האלופות, כשרק דבר אחד ברור לה בוודאות: היא לא תסיים את העונה, ותמשיך לפחות לפליי אין. אלא שהסגולים מקווים ליותר מזה, ורוצים להבטיח את הכרטיס לטופ 16, והסיכוי שלהם לעשות זאת נראה ריאלי לחלוטין.

כדי לזכות במקום הראשון בבית ז', שממנו משייטים היישר לשלב הבא, חולון זקוקה בראש ובראשונה לניצחון על ברינדיזי, המדורגת במקום הרביעי והאחרון - אך זה לא יספיק: במקביל היא תפזול לאיסטנבול, שם תחזיק אצבעות לדרושפאקה במשחקה נגד קלוז' נאפוקה. אם דאצ'קה תפסיד בביתה לרומנים, הם יסיימו במקום השני ויגיעו לסדרת הטוב משלושה עם יתרון ביתיות נגד בשיקטאש.

יש תרחיש קיצוני אחד שממנו חולון תרצה להימנע: אם תפסיד במפתיע לברינדיזי, היא עלולה להידרדר למקום השלישי ולהתייצב לסדרת פליי אין ללא יתרון הביתיות נגד אלופת המפעל בשנתיים האחרונות, סן פאבלו בורגוס. זה יקרה רק אם ההפרשים בשני המשחקים יחד יגיעו ל-42 נקודות ומעלה.

שחקן הפועל חולון גיא פניני. אודי ציטיאט
ראשון, שני או שלישי? גיא פניני/אודי ציטיאט

בצל המלצות גורמי הבריאות בישראל להגביל את מספר הצופים במגרשים, הסנטר מייקל קייזר קרא לאוהדים להגיע להיכל הטוטו: "אנחנו כמו חיילים שזקוקים לצבא שלהם, הצבא הסגול, כדי לחזור ולנצח במשחק החשוב שלפנינו. אנחנו צריכים יותר מתמיד שכולם יגיעו ויביאו את האנרגיה".

קפטן הקבוצה, גיא פניני: "אנחנו צריכים לשים מאחור את ההפסד להפועל אילת ולהגיע עם האנרגיות הנכונות, להישאר מרוכזים ולשחק את הכדורסל שלנו. רק ככה נשיג את מה שאנחנו רוצים".

כל התרחישים

1. חולון ודרושפאקה מנצחות:
חולון במקום הראשון, עולה לטופ 16

2. דרושפאקה מפסידה:
חולון בכל מקרה במקום השני, פוגשת את בשיקטאש

3. חולון מפסידה, דרושפאקה מנצחת (עד 41 הפרש בסך הכול):
חולון במקום השני, פוגשת את בשיקטאש

4. חולון מפסידה, דרושפאקה מנצחת (42 הפרש ומעלה בסך הכול):
חולון במקום השלישי, פוגשת את סן פאבלו בורגוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully