וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה ביורוליג: 4 נדבקים במילאנו שמושבתת לשבוע, 4 נדבקים בריאל

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 10:43

נדבקו במדריד? ארבעה שחקנים ושני אנשי צוות במילאנו נמצאו חיוביים, המשחק שלה מול ז'לגיריס נדחה. וגם: ג'הייבה פלויד חתם בפנרבחצ'ה

תקציר: מורסיה - ריאל מדריד 80:71/ספורט1

מכת קורונה ביורוליג: ארבעה שחקנים של אולימפיה מילאנו, בנוסף לעוד שני חברי צוות, נמצאו חיוביים לנגיף, ולכן המשחק שאמור להתקיים מחר (רביעי) בין האיטלקים לבין ז'לגיריס נדחה. שתי הקבוצות כבר התבשרו על הדחייה. מילאנו למעשה הפסיקה את הפעילות שלה עד 27 בדצמבר, וגם משחק הצמרת שלה בליגה האיטלקית מול וירטוס בולוניה נדחה.

הדיווח על הנדבקים במילאנו מגיעים על רקע ההדבקות בריאל מדריד: בנוסף למאמן פאבלו לאסו שמושבת, ריאל הודיעה לאחרונה על שלושה נדבקים נוספים: ונסן פוארייה, תומא הרטל ופאביין קוזר. כידוע, גם קבוצת הכדורגל של ריאל מדריד סובלת ממכת קורונה, עם שבעה שחקני סגל שמושבתים בגלל הנגיף (מודריץ', מרסלו, לונין, בייל, רודריגו, אסנסיו, איסקו). באיטליה מעריכים שההדבקות במילאנו הן בגלל המפגש של הקבוצה בשבוע שעבר מול אותה ריאל מדריד, במשחק שבו הספרדים ניצחו 73:75.

תומא הרטל שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
מדריד מוכת קורונה, בכדורגל ובכדורסל. הרטל/GettyImages, Sonia Canada

עוד ביורוליג:

ג'הייבה פלויד, שעבר הקיץ מהפועל גלבוע/גליל לפנאתינייקוס וקיבל הזדמנות ראשונה ביורוליג, קיבל השבוע הודעה על סיום דרכו בקבוצה - ומי שמיהרה להחתים את הסנטר האמריקאי (27, 2.03) היא פנרבחצ'ה.

בעשר הופעות היורוליג העמיד פלויד ממוצעים של 2.5 נקודות ו-2.5 ריבאונדים ב-11.2 דקות. אשתקד, בליגת העל, תרם 10.7 נקודות ו-7.6 ריבאונדים, עם 72 אחוזי דיוק מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully