וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסיקת יורוליג: ברצלונה גברה 109:111 על קאזאן עם קאמבק ענק

מירוטיץ' (28) וקיוריק (24) החזירו את בארסה ממינוס 15 בחמש הדקות האחרונות והעניקו לשאראס בהארכה ניצחון תשיעי רצוף. מיציץ' הציל את אנאדולו, 9 נקודות לזוסמן בניצחון אלבה ברלין

תקציר: לוקומוטיב קובאן - פרטיזן בלגרד 94:101/ספורט1

המחזור ה-17 ביורוליג יצא היום (רביעי) לדרך עם דרמה גדולה: אנאדולו אפס יצאה מבור גדול וניצחה את הכוכב האדום 83:84. בהמשך הגיעה המנה העיקרית: מותחן בלתי נשכח בין ברצלונה לקאזאן, שהסתיים בניצחון של הקטלאנים. במשחק נוסף אלבה ברלין גברה על מונאקו.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. Pedro Salado, GettyImages
איזה משחק. מירוטיץ'/GettyImages, Pedro Salado

ברצלונה - קאזאן 109:111 (אחרי הארכה)

קלאסיקת יורוליג במיטבה, שבסיומה ברצלונה ושאראס חוגגים ניצחון תשיעי רצוף במפעל, ומראים אופי של אלופים. הרוסים הלוהטים נראו נהדר, שלטו ברוב שלבי המשחק ונראו בדרך לניצחון שמיני בתשעת המשחקים האחרונים - עד לחמש הדקות האחרונות של הזמן החוקי. דווקא כשעלו ליתרון 15, ניקולה מירוטיץ' וקייל קיוריק התעוררו והחזירו את בארסה מהקבר. שריקה מפוקפקת לעבירה סייעה למירוטיץ' להשוות עם שלוש קליעות עונשין בשניות הסיום של הזמן החוקי, ולורנזו בראון המצוין פספס הזדמנות להכריע את המשחק על הבאזר.

בהארכה ברצלונה קיבלה מהלכים גדולים גם מרוקאס יוקובאיטיס הצעיר, שקלע ארבע נקודות קריטיות בדקה האחרונה. קאזאן הגיעה לפוזשן האחרון עם הכדור ביד, אבל בראון שוב החטיא, ואיפשר לבארסה לחגוג. מירוטיץ' סיים עם 28 נקודות כולל 13 מ-13 מהעונשין (ברצלונה זרקה לא פחות מ-44 זריקות מהקו, ודייקה ב-42), קיוריק הגיע ל-25 וגם יוקובאיטיס (15) וניקו לפרוביטולה (13 ו-8 אסיסטים) סייעו. מצד שני, 25 של לורנזו בראון שסיפק משחק כמעט מושלם, לא הושיעו את החבורה של ולימיר פראסוביץ', שחוזרת מקטלוניה מאוכזבת אבל עם הרבה סיבות לאופטימיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן אנאדולו אפס וסילייה מיציץ'. רויטרס
ניצח לאנאדולו את המשחק. מיצ'יץ'/רויטרס

אנאדולו אפס - הכוכב האדום בלגרד 83:84

אחרי פתיחת עונה רעה מאוד, אנאדולו עלתה למאזן חיובי לראשונה העונה אחרי ניצחון בזכות קאמבק גדול ברבע הרביעי. הכוכב האדום הובילה כבר בהפרש דו ספרתי ופתחה את הרבע הרביעי ביתרון 3. אלא שוסילייה מיצ'יץ', שקלע 6 נקודות בלבד עד הרבע הזה, השתלט על העניינים ברבע האחרון וקלע 15 נקודות ברבע האחרון. אלא שנקודת עונשין של וולטרס קבעה יתרון 74:81 לכוכב כשנותרו 2:46 דקות לסיום. מיצ'יץ' הגיב עם 6 נקודות רצופות ללא מענה, קאליניץ' המצוין קבע 80:83 לכוכב, אבל החטיא שתי זריקות עונשין קריטיות כשנותרו 10 שניות לסיום ומיצ'יץ' העניק במו ידיו את הניצחון עם שתי קליעות עונשין כולל 10 הנקודות האחרונות של קבוצתו במשחק.

מיצ'יץ' סיים את המשחק הזה עם 21 נקודות, אבל 0 אסיסטים. טיבור פלייס להט עם 5/5 מחוץ לקשת ו-23 נקודות וגם 7 ריבאונדים, לארקין תרם 8 וגם 9 אסיסטים. ניקולה קאליניץ' להט מנגד עם 20 נקודות, אבל גם שתי החטאות עונשין קריטיות. נייט וולטרס הוסיף 12 לסרבים שיצאו לוזרים גדולים.

יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין עם תמיר בלאט. אודי ציטיאט
חזרו לנצח. זוסמן ובלאט/אודי ציטיאט

אלבה ברלין - מונאקו 84:92

גם החלפת המאמן לא עוזרת לצרפתים לייצב את הספינה, והם סופרים כעת שמונה הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים ביורוליג. מנגד, אלבה חוגגת ניצחון שישי העונה, שקוטע עבורה רצף של שלושה הפסדים ומשאיר את חלום הפלייאוף בחיים, גם אם הסיכויים נמוכים. הגרמנים שלטו ברוב שלבי המשחק, ונהנו ממשחק טוב של בן לאמרס (18), מרכוס אריקסון (15) ומאודו לו (12 ו-5 אסיסטים). יובל זוסמן רשם משחק טוב עם 9 נקודות, 5 ריבאונדים והגנה לא רעה על מייק ג'יימס במאני טיים, למרות שהגארד הכישרוני סיים את המשחק עם 25 נקודות ו-8 אסיסטים. דונטאס מוטיונאס הוסיף 23 למפסידה, אצל המנצחת הסתפק תמיר בלאט בשתי נקודות ב-12 דקות.

צפו בתקציר: לוקומוטיב קובאן - פרטיזן בלגרד 94:101

תקציר: לוקומוטיב קובאן - פרטיזן בלגרד 94:101/ספורט1

* ביורוקאפ, פרטיזן בלגרד של ים מדר וז'ליקו אוברדוביץ' רשמה את הפסדה השני העונה במפעל, כשנכנעה בחוץ 101:94 ללוקומוטיב קובאן ואיבדה את הפסגה לקבוצה הרוסית בעקבות כך. הרכז הישראלי, שחגג אתמול יום הולדת 21, סיפק רק 2 נקודות, ריבאונד ואסיסט ב-9 דקות על הפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully