וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה כבש צמד בניצחון ריאל, אתלטיקו עם הפסד רביעי רצוף

מלך השערים הצרפתי הבקיע בדקות 4 ו-7 והעניק ניצחון חוץ קשה 1:2 בבילבאו. האלופה איבדה יתרון בגרנאדה והפסידה 2:1

תקציר: פנייה אונואה - פריז סן ז'רמן 3:0/ספורט1

משחקי ההשלמה בליגה הספרדית נמשכו גם הערב (רביעי), כאשר אתלטיקו מדריד הקורסת הפסידה בפעם הרביעית ברציפות - 2:1 לגרנאדה. במשחק שהוקדם מהמחזור ה-21, ריאל מדריד ניצחה 1:2 בחוץ את אתלטיק בילבאו ופתחה פער של שמונה נקודות בפסגה.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
פתח בסערה. קארים בנזמה/רויטרס

אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 2:1

גם ללא 11 שחקני סגל, מתוכם שמונה מאומתים לקורונה וגם קאסמירו המוצהב ודני קרבחאל הפצוע, הבלאנקוס הראו שה-0:0 מול קאדיס היה רק פנצ'ר קטן בדרך והמשיכו בדהירה לעבר הכתר. קארים בנזמה, איך לא, היה המוציא לפועל עם צמד מהיר בדקות 4 ו-7, והפך בכך לראשון מאז איבן סמוראנו (ספטמבר 1994 לרשת סביליה בפיחואן) שמבקיע פעמיים עבור ריאל בשבע הדקות הראשונות. הסקורר הצרפתי הגיע ל-15 שערי ליגה העונה והפך לרביעי פרט לליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו שחוצה את רף 30 השערים בשנה קלנדרית בלה ליגה במילניום הנוכחי. אויאן סאנסט צימק בשער נפלא בדקה ה-10 ובילבאו שגם היא חסרה כמה שחקנים בגלל קורונה הייתה קרובה לשוויון, אבל טיבו קורטואה עמד בדרכה ודאג שקרלו אנצ'לוטי יסיים את השנה מחויך מפה לאוזן.

דקה 4: גול! איזו פתיחה של הבלאנקוס. בנזמה קיבל את הכדור בצד שמאל, על סף הרחבה, ובנגיעה סובב באומנות ברגל ימין לפינה הרחוקה. 0:1 נהדר של ריאל מדריד.

דקה 7: גול! הזאר כדרר אל הרחבה, הכדור איכשהו הגיע לבנזמה דרך הבלם נונייס והוא בעט אל הרשת וגם נפגע במהלך. 0:2 לריאל מדריד. החלוץ התאושש וחזר לשחק.

דקה 10: גול! דה מרקוס מצא את סאנסט שהטעה את נאצ'ו וירה כדור חזק אל הקורה ופנימה מ-16 מטרים. אתלטיק בילבאו צימקה ל-2:1.

ז'ואאו פליקס שחקן אתלטיקו מדריד מאוכזב. רויטרס
תקופה איומה לאלופה. ז'ואאו פליקס/רויטרס

גרנאדה - אתלטיקו מדריד 1:2

דווקא בזמן שהוא חוגג עשור כמאמן הקולצ'ונרוס, דייגו סימאונה חווה את התקופה הקשה ביותר שלו במועדון, כשאתלטיקו ברצף איום של ארבעה הפסדים - דבר שלא קרה לה מאז 2011. לואיס סוארס פתח בהרכב למרות סינון המילה "אידיוט" כלפי המאמן בהפסד לסביליה ובדקה השנייה רץ לחבק את ז'ואאו פליקס שסיפק מבצע אישי נהדר וציין שער שני בסך הכול העונה, אבל לגרנאדה המשתפרת יש את חורחה מולינה בכושר שיא. אחרי שהפך לשחקן המבוגר ביותר שכובש שלושער בלה ליגה, החלוץ שיחגוג בעוד פחות מארבעה חודשים יום הולדת 40, מסר לדרווין מאצ'יס שביצע מהלך מבריק והפציץ לחיבורים (17) ואז השלים את המהפך בעצמו בגלישה (61). בתווך נפסל שער שני של פליקס בגלל עבירה (45).

חורחה מולינה שחקן גרנאדה חוגג שער. Soccrates Images, GettyImages
בכושר שיא, לפני גיל 40. חורחה מולינה/GettyImages, Soccrates Images

סביליה וברצלונה נפרדו אתמול ב-1:1, בעוד ויאריאל הביסה 2:5 את אלאבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully